DM'siz 4th ed. oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

DM'siz 4th ed. oyunu

Post by Tersyuz »

Dm olmadan :-o ortak hikayelerdeki gibi bir oyunu yürütebilir miyiz?

Yeni yeni öğrenmeye başlamışken 4th ed. oynayalım.
Karakterlerin vurma ve düşmanın vurma zarlarını bu siteden atacağız:
http://invisiblecastle.com/

1- Ã?ncelikle bir isim alıp buraya yazın, isim TersyuzThorin örneğindeki gibi buradaki lakap ve karakterinizin isminden oluşsun. Bu isim sayesinde atılan zarları takip edebileceğiz. :evil:
2- Karakterlerin statları da zarla belirlenecek 4d6.takeHighest(3) Irksal bonuslar sonrasında eklenecek. :wink:
3- 4th ed. 1. seviye başlıyoruz.
3- Savaş durumunda herkes bir tur oynayıp diğerinin yazmasını beklemek zorunda. Ã?ıkan düşmanları MM'e bakarak çıkartın levelimize uygun olsun.
4- level atlamaya ortak karar verilecek, herkes aynı anda level atlasın, ben siz yokken orc kestim 5. level oldum geldim demesin kimse. :mad:

Hikayenin başlangıcı:
Kara elfler ve Orclar birleşerek büyük bir ordu kurmaya başlamışlardır, aslında bu birleşmenin arkasında bilinmeyen kuvvet kırmızı ejderdir Squalnik'dir. Suzail bu gücün karşısında durabilmek için sınır karakollarına iyi ücretle asker almaya başlamıştır. Oyuncular bu karakollardan birinde oyuna başlayacak, gerisini zaten oyuncular belirleyecek. :D

Fikirlerinizi bekliyorum. :embarrass:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Karakterim hazır! :clap:
http://invisiblecastle.com/search/?search=TersyuzThorin
tersyuzthorin yazarak attığım zarları görebilirsiniz. Güzel zar attım bu arada :D

Karakter bilgileri:
İsim: Thorin
Irk/Sınıf: Human / Ranger
Alig/Deity: Good

Ability Scores
Str: 19
Dex: 16
Con: 15
Int: 12
Wis: 15
Cha: 10

İnitiative: 3

Base Defense:
AC: 16 (+6 Chain)
Ref: 15
Fort: 16
Will: 13

HP: 32
Healing Surge: 8

Attack bonusları:
B.Sword: +7 (+3 proficiency+4 str)

Silah..............Attack......Damage
Bastard Sword...+7..........1d10+4

Racial Traits:
Bonus At-Will Power
Bonus Feat
Bonus Skill
Human Defense

Powers:
Class feature:
Fighting Style (Two Blade Fighting Style)
Hunter's Quarry
Prime Shot

At-Will:
Careful Attack
Hit and Run
Twin Strike

Encounter:
Two-Fanged Strike

Daily:
Jaws of the Wolf

Skills:
Acrobatics +7 (Human Bonus)
Athletics +7
Nature +7 (Ranger Bonus)
Heal +7
Perception +7
Stealth +7

Feats:
Armor Proficiency (Chainmail) (Human Bonus)
Toughness (Ranger Bonus)
Weapon Proficiency (Bastard Sword)

Eşyalar:
2x B.Sword 60 gp.
1 Chainmail 30 gp.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ben de yakında katılcam sana. :D DMsiz bu iş ya çok eğlenceli ya da nefret edileis bir şey olur.

.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Oyunumuz burada gördüğünüz gibi ölüyorum. :D
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 237#174237
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D :D :D

Yazık olmuş Tersyuz.
Sen tek başına niye atıldın hemen; üstelik sana demiştim scond wind ile kendini iyileştirebilirdin.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote::D :D :D

Yazık olmuş Tersyuz.
Sen tek başına niye atıldın hemen; üstelik sana demiştim scond wind ile kendini iyileştirebilirdin.
Ya onu bilemedim , standart actionmu second wind? :|
Neyse sen karakter yapınca kurtarmaya gelirsin ya da bir npc kurtarır beni, ne de olsa DM'yiz aynı zamanda. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Tersyuz wrote:
dwaxer wrote::D :D :D

Yazık olmuş Tersyuz.
Sen tek başına niye atıldın hemen; üstelik sana demiştim scond wind ile kendini iyileştirebilirdin.
Ya onu bilemedim , standart actionmu second wind? :|
Neyse sen karakter yapınca kurtarmaya gelirsin ya da bir npc kurtarır beni, ne de olsa DM'yiz aynı zamanda. :D
He he, Tersyuz, yalnız bir şeyi unutmuşsun.Bu diyarda ben olmadan oyun yapmak yasak :)

Ben hazırlıyorum psikopat bir Fighter :) Üsteliiiiik, Human :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Bu arada zar atarkern

1d20+3;1d6+2
şeklinde 2 ayrı zar aynı anda atılabiliyor, zar atma kısmı sıkıcıymış yahu! :mad:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Birde bu orckta ne encounter ne daily power yok niye? :|
Gerçi ginede harcadı beni ama. :(
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tersyuz wrote:Birde bu orckta ne encounter ne daily power yok niye? :|
Gerçi ginede harcadı beni ama. :(
Bir de olsaymış, seni halı niyetine yere serecekti! :schemes: :D :D :D

Orc basit geldiyse Orc Warriorla kapışsaydın; onda var bir iki "power" :schemes:
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:
Tersyuz wrote:Birde bu orckta ne encounter ne daily power yok niye? :|
Gerçi ginede harcadı beni ama. :(
Bir de olsaymış, seni halı niyetine yere serecekti! :schemes: :D :D :D

Orc basit geldiyse Orc Warriorla kapışsaydın; onda var bir iki "power" :schemes:
Hata bende 1. lvl ork bulamadım 3. lvl koydum. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Bak hemen bir faydası oldu. Hunter Quarry hasarlarını unutmuşum: :D Attım 7 daha vurdum ölmez bu ork! :mad:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Karakter bilgileri:
İsim: Muhittin the Pisiko
Irk/Sınıf: DragonBorn / Fighter
Alig/Deity: Unaligment
Görünüşü ve amacı:

Amaç:Yaşa ya da öl mantığından yola çıkarak katliam.Tehlikede değilse kuzu gibi bir adamdır.

Ability Scores
Str: 20 (+5)
Con: 14 (+2)
Dex: 10 (+0)
Int: 9 (-1)
Wis: 12 (+1)
Cha: 10 (+0)

İnitiative:

Base Defense:
AC: 17
Ref: 10
Fort: 17
Will: 11

HP: 17
Healing Surge: 15 (Draconic Heritage da var)

Attack bonusları:

Greataxe = +6 (+5 Str, +2 Prof, +1 Weapon Talent, -2 Armor )

Silahlar:

Greataxe (1d12+1 hasar)(+1 Weapon Focus'tan geliyor)

Powers:

Race Feature

Dragon Breath
Dragonburn Fury
Draconic Heritage

Class feature

Combat Challenge
Combat Superiority
Fighter Weapon Talent (Greataxe)

At-Will

Cleave
Sure Strike
Reaping Strike

Encounter

Passing Attack

Daily

Brute Strike

Feats:

Weapon Focus (Greataxe)

Eşyalar:

Greataxe
Plate Armor



Ben de dalıyorum :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Gel gel. yoksa hem DM'siz hem playersız oyun olacaktı. oyunu ilerlettim yanlız, gönüllülerden biri olarak başla. :evil:
Statlarıda zar at istersen daha güzel geldi bana 22 pointten :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Dur ben de büyücü geliim aranıza :D
Post Reply