süper kahraman oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

süper kahraman oyunu

Post by Androner »

oyuncuların Süper kahramanlar olduğu bol aksiyonlu oyun oynamak isteyen var mı? yeterli sayıda oyuncu olursa bir şeyler hazırlayabilirim.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Burda!
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Site üzerindeki HER OYUNDA olduğu gibi


BEN
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

:D Ben de oynarım.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

tamam, ben bir şeyler düşünmeye başlıyorum o zaman :)
Image
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Androner wrote:tamam, ben bir şeyler düşünmeye başlıyorum o zaman :)
Beni de hesaba kat o zaman :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

"every super hero has a secret identity, i don't know a single one who doesn't. who wants the pressure of being super... all the time"

tadında bir şeyler mi istersiniz, yoksa varolan büyük bir kötülüğe karşı insanlığın kurtuluşu için açıktan savaşan süper kahramanlar mı olmak istersiniz.
Image
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Gizli kimli olayı forumda zor olabilir, herkesin ayrı ayrı özel hayatı olması filan. Direk süper kahraman olarak başlayalım derim ben. :D
Oyunun sistemi nedir süper güçlerimizi filan nasıl seçeceğiz? :-o
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

sistem gurps olacak, siz istedğiniz özellikleri söyleyin. karakterlerinizi ben hazırlarım. her istediğiniz özelliğe sahip olabilirsiniz. tabii tanrısal özellikleri olmasın (mesela, gezegen yaratma, aynı anda 1'den fazla yerde bulunma gibi)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Bence de büyük bir kötülüğe karşı açıktan savaşalım.

Ben zannettim ki bilindik süper kahramanlardan seçecektik; ben spidermen olabilirim mesela :-P Ama custom olması da güzel
Androner sen fikir oluşması için bir takım süper özellikleri bildiremez misin? Kendimi süper özellik süpermarketinde ne alacağıma karar veremez bir pozisyonda buldum. Ben doktor Xavier olmak isterim. :-P :mrgreen:

.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Benimki kuvvetli olsun, vucut metabolizması farklı normal insandan 10 kat yoğun. Yani 100 kg gözükmesine rağmen 1 ton. :D Kuvvetide buradan geliyor. Birde biraz DR'si olsun bu yoğunluktan dolayı. :evil:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

hemen örnek verelim :)

saldırı güçleri var, savunma güçleri var, hareket güçleri var, zihinsel güçler var, dönüşüm geçirme güçleri var

saldırı güçleri adından da tahmin edebileceğiniz gibi düşmanınıza hasar verme yönünde

fakat hasar türleri var tabii, yaralama, hareketsiz hale getirme, zayıflatma, düşmanın gücünü çalma, düşmanın gücünü etkisiz hale getirme,

defans güçleri

süper güçleri etkisiz hale getirme, dayanıklılık, atakları başka hedefe yöneltme, atakları iptal etme (negating attacks),

hareket güçleri

uçma, suda yürüme, hızlı hareket, tırmanma, süper zıplama, ışınlanma, düşmanı yanına çekme, objelerin içinden geçme, telekinesis

zihinsel güçler

iletişim kurma (ruhlarla, başka kişilerle vsvs), sesleri kontrol etme, ultrasonic-süpersonic ses çıkarma, duyguları okuma, illüzyon yapma, zihin kontrol etme, korku yayma, sezgi güçleri, hafıza güçleri

dönüşüm güçleri

uzama, kısalma, küçülmei büyüme, hayvan formuna geçme (örnek olarak), ethereal olma, görünmez olma, gölge formu, iyileşme, metabolisma kontrol, regrowth (kesilen kol ve bacağın çıkması)

gibi özellikler olabilir, bunlar fikir versin diye tabii, mesela illüzyon yaparak bir saldırı düzenleyebilirsiniz, arada keskin çizgiler yok
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

güçlerinizin kaynağını belirtebilirsiniz

örnek olarak

biyolojik - metabolizmanızın kuvvetli oluşu
chi - kendi yaşam enerjiniz
cosmic - yaratımın enerjisi (cosmic işte :) )
divine - tanrılar tarafından bahşedilen
elemental - elementlerden alıyorsunuz gücünüzü
magical - manadan güç alıyorsunuz
moral - inancınızdan güç alıyorsunuz, law, chaos, evil, good vs..
natural - yaşayan canlıların etrafındaki enerji
psionic - zihinsel güçler
spirit - ruhlar size güç veriyor
super - örnek nükleer ışına maruz kalınca güçleriniz açığa çıktı, genel olarak dünyadaki super güç sahibi olmaya yarayan kaynak
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Tersyuz wrote:Benimki kuvvetli olsun, vucut metabolizması farklı normal insandan 10 kat yoğun. Yani 100 kg gözükmesine rağmen 1 ton. :D Kuvvetide buradan geliyor. Birde biraz DR'si olsun bu yoğunluktan dolayı. :evil:
tamamdır sana yüksek st ve hasara dayanıklılık veririm. başka istediğin güç var mı?
bir de ne kadar güçlü olsun karakter? neyi zorlanarak da olsa kaldırabilsin?
kaç katlı bina örneğin, ne kadar büyüklükte uçak, gemi, araba, tır?
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

mesela benim yarattığım bir karakter vardı. terminatör 2'deki kötü polisi hatırlarsınız sıvı metal olan.

metalleri kontrol edebiliyordu, metallerin arkasını görebiliyordu, elini kılıç yapabiliyordu, metallerin içinden geçebiliyordu. kurşunlar içine giriyordu, sonra eliyle çıkarıyordu :D
ayrıca içinde her türlü metal eşyayı saklayabiliyordu. bir de hızlı koşabiliyordu.
Image
Post Reply