11-11 PES
11-11 PES
Yanılmıyorsam geçen haftalarda sony kurcaktı sistemi kantinin önüne ama izin çıkmadı galiba.11'e 11. Tam 22 kişi. Bu tam bir devrim değilmidir ya oynamadım oynayanlardan duygularını almak isterim eğer varsa oynayan
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
11'e 11 çok fena oluyor, biz bir kere ps2 bir kere ps3'te denedik (nasıl yaptınız diye sormayın ben kumandalarımı getirmekten başka bir iş yapmadım) çok keşmekeş oluyor, küfürler havada uçuyor, yani pes oynayanlar bilir, iki kişi oynanırken bile edilen küfürlerin haddi hesabı yoktur, 11'e 11'de kaos çıkıyor öyle diyim. 2 kişilik takımlı turnuva daha iyi, iyi koordine olmak çok zevkli oluyor o zaman, 11'e 11'i bırakın denemeyin bile yani. Kumandalar karışıyor bir de çok sinir bir durum tabii, neyse ben kumandalarımı kurtardım ama ps3 kumandası pahalı yani

-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am