Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Post by dwaxer »


.
Birkaç kişi oynamak istediğine göre artık bu başlığı açmamda mahsur yoktur herhâlde. Daha önce de belirttiğim gibi birbirini kovalamayan basit konulu küçük küçük ara görevler şeklinde bir oyun olmasını amaçlıyorum Paragon Fight’ın.

Grupları 4-6 kişilik takımlar hâlinde başlatıyoruz.
Her oyuncu 11.level yani paragon olarak başlar.
Eşyalarını başlangıç parası olarak 10 bin gp ile satın alabilir.
Verilen görevi başarıp da sağ kalanlar 1 level atlarlar. Ayrıca görev için varsa ödülü ve oyun sahasında ele geçirdikleri ganimetlerin sahibi olurlar. Ganimetlerini satanlara da satış değerinin yarısı ödenecektir! (ancak pazarlık mümkün)
Görev başarılamaması, oyuncular için 1000gp para kaybına yol açar.
Karakterlerin ölmesi durumunda ise; ölen karakter o senaryodaki hiçbir ganimetten pay alamadığı gibi üstelik 1 level aşağı düşer! (ama 11.levelden de aşağıya düşmez)
Ayrıca eğer bu oyunda oynamak isteyen başkaları da varsa (yani 6 kişiden fazla oyuncu mevcutsa) ölen karakter, bir sonraki senaryoda yerini sıra bekleyen diğer bir arkadaşına verir.
Oyuncuların mümkün olduğunca sık sık siteye uğrayıp, hamlelerini yapmaları ve oyunu geciktirmemeleri rica edilir. Gecikenler olduğunda DM onların yerine gösterişsiz bir hamle yapabilir, bunu oyuncunun hoşgörüyle karşılamasını rica ediyoruz.
DM’in görevlerin zor olması için elinden gelen gayreti göstermesi âdettendir.

Bu başlık altında konuyla ilgili yorum, muhabbetleri yapabilir, varsa sorularımızı sorabiliriz. Ben artık az buçuk 4e sistemini öğrendiysem de ilk defa bu kadar yüksek seviyeli karakterlerle uğraşacağımızdan, karmaşa olması doğaldır; yardımlarınızı bekliyorum bu konuda.

.
Last edited by dwaxer on Mon Jan 26, 2009 2:34 am, edited 1 time in total.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben varım! Daha önceden öylesine 9 level karakter hazırlamıştım denemek amaçlı küçük bir oyunda da arkadaşlarla oynatmıştık. Paragon path'i de ekleyerek oyun konusunda biraz daha tecrübe kazanırız. Güzel bir oyun olucak. :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Clicks yalnız seni pek seyrek görmeye başladık şu sıralar, hayırdır?
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Biraz sorun yaşadım. Aile içi de denebilir. Ve ayrıca oyunlardan da sıkıldığım için artık FRP'ye ilgi göstericem sürekli. 15 gün boyunca her gün girebilme imkanım var siteye. şuan karakter hazırlamayı düşünüyorum(tabii daha belirteceklerin varsa erteleyebilirim). Bu arada itemlerin hepsini phb'ye göre yapıcaz değil mi? Yani senin ayrı yazıcağın bir liste varsa o başka tabii :evil:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Magic itemleri PHB'den seçebileceğiniz gibi, "Adventurer's Vault" ve hatta Forgotten Realms, vs 4e kaynağını belirtebileceğiniz yerlerden de seçip satın alabilirsiniz.

Magic itemleriniz ve diğer her türlü eşyayı geri satarken tam satış fiyatını demiştim ama hemen caydım çünkü öyle olursa görevin tipine göre alışverişler olacak, herkes elindeki eşyaları zırt pırt değiştirir. En iyisi eşya satışları alış fiyatının yarısıdır kuralını uygulayalım. Ancak diplomasi ve streetwise kullanarak pazarlık mümkün olacak.


.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

4E bilmem ama bende bi karakter kağıdı hazırlamaya çalışıyım olursa yollarım sana Dwaxer beni kabul ediyo musun ?
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bu arada benim düşündüğüm class Paladin. Irkım (yine) Dragonborn. Ama Paladin'i nasıl nasıl yaratacağıma göre değişebilir. Wisdom ağırlıklı yaparsam ırkımı değiştirebilirim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ã?nceki mesajdan da anlayacağınız üzere, her görevden önce alışveriş yapma imkanınız olacak, yani isteyen 10000 altınını saklar ilk görev belli olduğunda harcar. Ya da devamlı kullanacağınız bir silah zırh filan alın ama gideceğiniz göreve göre yanınıza ekipman da alırsınız. Ã?rnek vereyim: diyelim ki dev örümceklerin olduğu bir yere gitme durumunuz var; yanınıza zehire karşı bir şeyler alırsınız herhalde, ya da diyelim ki kurt adam avlayacaksınız, ne alırsınız yanınıza? :schemes: Tabii bunu söylemem için DC:15 Nature check atmanız gerekir! Heh heh he!..

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Söylediğin gibi görevi başaramamamız durumunda 1000 gplik bir para kaybı yaşayacağız o yüzden 999 gp bırakana kadar paramı harcamayı düşünüyorum ben :-P O parayla da göreve göre bazı şeyler alabilirirz herhalde :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Starfell wrote:4E bilmem ama bende bi karakter kağıdı hazırlamaya çalışıyım olursa yollarım sana Dwaxer beni kabul ediyo musun ?
Hâlâ öğrenmedin mi? :| Bilgi bankasında başlık açmıştım 4e diye orayı okursun, başlayana kadar öğrenirsin. Gel bakalım.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer bende varım ne zamana kadar hazırlamamız lazım. Hanidir forumda yoktum mazur görün ama artık geri döndüm :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Söylediğin gibi görevi başaramamamız durumunda 1000 gplik bir para kaybı yaşayacağız o yüzden 999 gp bırakana kadar paramı harcamayı düşünüyorum ben :-P O parayla da göreve göre bazı şeyler alabilirirz herhalde :schemes:
Önemli değil kendini kasma senet yapıyoruz, bir daha ki senaryoda tahsil ediyoruz faiziyle. :schemes: hahaha (bir de ruhunu şeytana satma olayı var ama onun için erken)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Dwaxer bende varım ne zamana kadar hazırlamamız lazım. Hanidir forumda yoktum mazur görün ama artık geri döndüm :D
Ne belli bir daha gitmeyeceğin? :-P Sen çabuk sıkılıyorsun ama bu da beni endişelendiren bir husus. :roll:
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer çok özür dilerim :D Level/2 kuralını unutup koymuştum ilk kağıdı, ikinci kağıtta ise AC'ye iki kere eklemişim, üçüncü kağıtta ise featleri az koymuşum, son kağıdı koymamın sebebi ise Saldırı ve Hasara eklendiğini bilmiyordum Level/2'nin :D Ooof of, :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron wrote:Dwaxer bende varım ne zamana kadar hazırlamamız lazım. Hanidir forumda yoktum mazur görün ama artık geri döndüm :D
Ne belli bir daha gitmeyeceğin? :-P Sen çabuk sıkılıyorsun ama bu da beni endişelendiren bir husus. :roll:
Dwaxer sanki seni defalarca yolda bırakmışım gibi konuştun :-P

Yok söz artık burlardayım :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply