Kızıl Gece - Tanıtım ve Tartışma

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Locked
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Kızıl Gece - Tanıtım ve Tartışma

Post by Illyra »

...Hafif rüzgarda duyulan tek ses, insanın içini gıcıklayan yaprak hışırtılarıydı. İleride sanki bir ışık vardı ama... Birden orataya çıkan bu soğuk normal değildi, bir şey olmalıydı, ruhu rahatsız eden bir şey... Ne peki?...

Aslında düşündüğüm kısa sürecek bir oyun. Gurps sistemi ile...
Son zamanlarda forumda o kadar çok combat dönüyor ki, içten içe rol yapma oyunlarının gerçek rol yapma kısmını özlüyorum. Bu sebeple böyle kısa bir şey düşündüm.

Oyunun geçeceği yer Japonya, Minakami dağ bölgesi. Konusuna gelince, bir turzim firmasının düzenlediği turla dağları gezmeye giden ve on beş kişilik gruptan kopup ormanda kaybolan, hayatta kalmaya çalışan üç kişi.. Oyun sadece bir gecede olanları kapsayacak... Kurallara daha az ağırlık, rol yapmaya ise daha fazla öncelik tanıyacağım.

Eğer ilgilenen olursa, oyuncu olarak üç kişiyi almayı düşünüyorum, çünkü rol yapma ağırlıklı - ve kısa - olacağı için daha fazlasıyla baş etmem zor olur. Haksızlık olmaması için eğer üç kişiden fazla kişi katılmak isterse kura çekeceğim. Ayrıca karakterleri 110 puan ile yapmak, oyuna çok tatlı bir zorluk getirecektir, ama puan yükseltme önerilerinize açığım. İsteyen 6.ncı his veya benzeri küçük bir güç alabilir. ( abartmamak şartıyla )

Bakalım kimler gerçekten rol yapmak istiyor :plotting:

*ip ucu : genel konu doğa üstü varlıklar ve bolca korku içermektedir.
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben bolca rol yapmak istiyorum ama gurps bana dur diyor :D Neredeyse hiç bir bilgim yok bu sistem hakkında :-o (Kesin katılmak istediğimi dile getirirdim ama şimdi gurps bilenler gelirse benim önümde yer almaları gerekir. :-P )
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Fazla kurala gerek yok, dediğim gibi rol yapmak için.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben katılmak isterim canım, korku ve gizem temalarını iyi işliyorsun oyunlarında.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

teşekkür ederm canım :roll:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bende katılmak isterim ama bilgilendirme yapılsa daha iyi olur önce çünkü hiçbir bilgim yok grups hakkında
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Gurps tanıtmak ve tartışmak için forumda açılmış bir bölüm bulunmakta zaten. Aslında çok rahat ve her türlü olanağı sağlayan bir sistem :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

tamam da her sistemin kendine özgü kuralları vardır grups dada phb gibi bir kaynak yokmu??
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Var tabii ki. 4th edt, basic set characters, bir karakter yapmak için ve gurps u anlamak için çok yardımcı olacaktır. :wink:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tamam saol bir bakayım..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner diğer oyunuda oynatsa aslıdna onda karakterlerde hazırdı :D
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Katılmak isterdim. Katılmasamda takip edeceğimden emin olabilirsin, damla. Başlığa geç farkettim.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Bekleme süresi geçtiğine göre kura çekmeye başlıyorum, ama öncelikle gurps bilmiyoruz diyenler katılmak için cidden isteklimi ? Dediğim gibi pek sıkı bir kural olmnayacak. Ayrıca puan hesaplaması yaptığımnda 110'un fazla geldiğine karar verdim, ve 80 olarak karar verdim.

Kurayı yarın akşam saat 22:00'da çekeceğim. :)
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Evet saat 22:00'yi geçti ve ben kura çekmekten vazgeçtim, çünkü oynamak isteyen ödrt kişi var, kimseye haksızlık olmasın :) herkesin karakter kağıdını ve kısa bir özgeçmişini bekliyorum.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Kimse karakterini göndermediği için oyunu iptal ediyorum. Başka bir oyunda görüşmek üzere :)
Image
Locked