Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Locked
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma

Post by Illyra »

Aslında düşündüm de şöyle Underdark'ta geçen bir oyun güzel olabilir. Bol entrikalı ve cinayetli, drow ailelerini veya istediğiniz her hangi bir Underdark ırkını seçerek Faerun'un yer altındaki karanlık dünyasında maceralar yaşabilirsiniz.

şehir olarak Menzoberranzan'da geçecek, karakterler level 6 olursa daha uygun olur. Oyuncu olarak ilk dört kişiyi düşünüyorum. Menzoberranzan'da bulunan soylu ailelerden birisinin üyesi olmak isterseniz liste aşağıda.

1. Baenre
2. Barrison Del'Armgo
3. Oblodra
4. DeVir
5. Hun'ett
6. Faen Tlabbar
7. Xorlarrin
8. Agrach Dyrr
9. Mizzrym
10. Do'Urden
11. Fey-Branche
12. Tuin'Tarl
13. Duskryn
14. Srune'Lett
15. Horlbar
16. Kenafin
17. Druu'giir
18. Hunzrin
19. Shobalar
20. Vandree
21. Symryvvin

Arada Dourden evinin olması yanlış anlaşılmasın, oyun Drizzt doğmadan çok önce geçiyor. Ayrıca oyunun güzel olabilmesi için Dourden ve Baenre evlerini seçmezsek daha iyi olur diye düşünüyorum.
(çünkü Baenre birinci ev ve şehir neredeyse oradan yöentiliyor. Dourden'de ise zaten olanları biliyoruz, Salvatore'nin telif haklarına saygısızlık etmek ayıp olur)

Menzoberranzan hakkında daha aytınrılı bilgi için;
http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Menzoberranzan

Evet, tanıtım böyle, karakterlerden sonra iyice neyin ne olduğuna karar verebilriz. Kimler oynamak ister ?
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

3,5 kitaplarını biraz karıştırayım bakalım :)
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

drow of the underdark yeterlidir, onu da ben sana gönderirim hayatım :-P
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Onlar "evil" değil mi sülalece? :-P

.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

evet, hepsi evil. değişikilk olur diye düşündüm :-P
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

3.5 mu bu o zaman ben varım Fighter olarak :D 3.5 bilmiyorum ama role play için Fighter iyidir :D
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

evet sistem D&D 3.5 olacak.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İyi bari yaz bakalım beni listeye o zaman :D
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Dördünç!
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

androner, aegron, darkgnome.
acaba dwaxer'in katılacağı kesin mi :???:
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

ama unutmayın sadece underdark ırkları olacak. yardımıcı olması için ( çünkü dediğim kaynakta yazmıyor ) ırkları yazıyorum.

* Aboleth
* Beholder
* Derro
* Drow
* Duergar
* Dwarf
* Illithid
* Hook horror
* Kuo-toa
* Myconid
* Svirfneblin

Ama oynanabilir üç ırk olacak, Drow, Duergar ve Svirfneblin.
Bunların özelliklerini güzelce yazmayı planlıyorum.
Image
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bir dakika! Kötü adam mı olacağız, iyi bayan mı? Drow ile swirfneblin aynı yerde ve yanında duergar olacaksa karmaşık bir grup olacak gibi geliyor bana. Umarım birbirimizi öldürmeyiz.

Ben derim hepimiz Swirfneblin olalım. Ã?ünkü hem karalar ve hem de gnom'lar. Gerçi en zevkli oyun duergar'lar ile olacakmış gibi bir his var içimde. Seçtiğimiz Drowları şehirin dışına sürükleyip o pürüzsüz, "cici" tenlerini kemiklerinden yüzmeyi çok istiyorum. Oooovv! O sakalsız, pürüzsüz yüzlerinde endişenin çizgileri oluşurken, küçük burunlarını dişim ile çiğnemek ve o "Ali" kanlarının koksunu daha iyi almalrını seyretmek istiyorum. Bize yüksekten bakan badem gözlü rahibelerin bacaklarını balyozum ile kestiğimde, yine bize tepeden bakmayı başarabilecekler mi? Merak ediyorum! Çok mu şey istiyorum!?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

genel olarak drow düşünmüştüm ama sen darkgnome olduğuna göre deep gnome seçmen gayet doğal :) tabii eğer herkes gnome seçerse, oyun Blingdenstone'da geçer :wink:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Illyra wrote:androner, aegron, darkgnome.
acaba dwaxer'in katılacağı kesin mi :???:
Evet ben de katılırım seve seve. :D Kötü adam oliim biraz!

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben de katılsam?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Locked