Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma
Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma
Aslında düşündüm de şöyle Underdark'ta geçen bir oyun güzel olabilir. Bol entrikalı ve cinayetli, drow ailelerini veya istediğiniz her hangi bir Underdark ırkını seçerek Faerun'un yer altındaki karanlık dünyasında maceralar yaşabilirsiniz.
şehir olarak Menzoberranzan'da geçecek, karakterler level 6 olursa daha uygun olur. Oyuncu olarak ilk dört kişiyi düşünüyorum. Menzoberranzan'da bulunan soylu ailelerden birisinin üyesi olmak isterseniz liste aşağıda.
1. Baenre
2. Barrison Del'Armgo
3. Oblodra
4. DeVir
5. Hun'ett
6. Faen Tlabbar
7. Xorlarrin
8. Agrach Dyrr
9. Mizzrym
10. Do'Urden
11. Fey-Branche
12. Tuin'Tarl
13. Duskryn
14. Srune'Lett
15. Horlbar
16. Kenafin
17. Druu'giir
18. Hunzrin
19. Shobalar
20. Vandree
21. Symryvvin
Arada Dourden evinin olması yanlış anlaşılmasın, oyun Drizzt doğmadan çok önce geçiyor. Ayrıca oyunun güzel olabilmesi için Dourden ve Baenre evlerini seçmezsek daha iyi olur diye düşünüyorum.
(çünkü Baenre birinci ev ve şehir neredeyse oradan yöentiliyor. Dourden'de ise zaten olanları biliyoruz, Salvatore'nin telif haklarına saygısızlık etmek ayıp olur)
Menzoberranzan hakkında daha aytınrılı bilgi için;
http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Menzoberranzan
Evet, tanıtım böyle, karakterlerden sonra iyice neyin ne olduğuna karar verebilriz. Kimler oynamak ister ?
şehir olarak Menzoberranzan'da geçecek, karakterler level 6 olursa daha uygun olur. Oyuncu olarak ilk dört kişiyi düşünüyorum. Menzoberranzan'da bulunan soylu ailelerden birisinin üyesi olmak isterseniz liste aşağıda.
1. Baenre
2. Barrison Del'Armgo
3. Oblodra
4. DeVir
5. Hun'ett
6. Faen Tlabbar
7. Xorlarrin
8. Agrach Dyrr
9. Mizzrym
10. Do'Urden
11. Fey-Branche
12. Tuin'Tarl
13. Duskryn
14. Srune'Lett
15. Horlbar
16. Kenafin
17. Druu'giir
18. Hunzrin
19. Shobalar
20. Vandree
21. Symryvvin
Arada Dourden evinin olması yanlış anlaşılmasın, oyun Drizzt doğmadan çok önce geçiyor. Ayrıca oyunun güzel olabilmesi için Dourden ve Baenre evlerini seçmezsek daha iyi olur diye düşünüyorum.
(çünkü Baenre birinci ev ve şehir neredeyse oradan yöentiliyor. Dourden'de ise zaten olanları biliyoruz, Salvatore'nin telif haklarına saygısızlık etmek ayıp olur)
Menzoberranzan hakkında daha aytınrılı bilgi için;
http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Menzoberranzan
Evet, tanıtım böyle, karakterlerden sonra iyice neyin ne olduğuna karar verebilriz. Kimler oynamak ister ?

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
ama unutmayın sadece underdark ırkları olacak. yardımıcı olması için ( çünkü dediğim kaynakta yazmıyor ) ırkları yazıyorum.
* Aboleth
* Beholder
* Derro
* Drow
* Duergar
* Dwarf
* Illithid
* Hook horror
* Kuo-toa
* Myconid
* Svirfneblin
Ama oynanabilir üç ırk olacak, Drow, Duergar ve Svirfneblin.
Bunların özelliklerini güzelce yazmayı planlıyorum.
* Aboleth
* Beholder
* Derro
* Drow
* Duergar
* Dwarf
* Illithid
* Hook horror
* Kuo-toa
* Myconid
* Svirfneblin
Ama oynanabilir üç ırk olacak, Drow, Duergar ve Svirfneblin.
Bunların özelliklerini güzelce yazmayı planlıyorum.

Bir dakika! Kötü adam mı olacağız, iyi bayan mı? Drow ile swirfneblin aynı yerde ve yanında duergar olacaksa karmaşık bir grup olacak gibi geliyor bana. Umarım birbirimizi öldürmeyiz.
Ben derim hepimiz Swirfneblin olalım. Ã?ünkü hem karalar ve hem de gnom'lar. Gerçi en zevkli oyun duergar'lar ile olacakmış gibi bir his var içimde. Seçtiğimiz Drowları şehirin dışına sürükleyip o pürüzsüz, "cici" tenlerini kemiklerinden yüzmeyi çok istiyorum. Oooovv! O sakalsız, pürüzsüz yüzlerinde endişenin çizgileri oluşurken, küçük burunlarını dişim ile çiğnemek ve o "Ali" kanlarının koksunu daha iyi almalrını seyretmek istiyorum. Bize yüksekten bakan badem gözlü rahibelerin bacaklarını balyozum ile kestiğimde, yine bize tepeden bakmayı başarabilecekler mi? Merak ediyorum! Çok mu şey istiyorum!?
Ben derim hepimiz Swirfneblin olalım. Ã?ünkü hem karalar ve hem de gnom'lar. Gerçi en zevkli oyun duergar'lar ile olacakmış gibi bir his var içimde. Seçtiğimiz Drowları şehirin dışına sürükleyip o pürüzsüz, "cici" tenlerini kemiklerinden yüzmeyi çok istiyorum. Oooovv! O sakalsız, pürüzsüz yüzlerinde endişenin çizgileri oluşurken, küçük burunlarını dişim ile çiğnemek ve o "Ali" kanlarının koksunu daha iyi almalrını seyretmek istiyorum. Bize yüksekten bakan badem gözlü rahibelerin bacaklarını balyozum ile kestiğimde, yine bize tepeden bakmayı başarabilecekler mi? Merak ediyorum! Çok mu şey istiyorum!?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
