100 Basi... özür özür özür
100 Basi... özür özür özür
Arkadaslar...
çok üzgünüm ama bir süreligine (bir kac hafta kadar) siteye giremeyebiirim.
gidecegim yerde internet baglantisi bulamayabilirim. bu yuzden beni affedin.
uzun zamandir aksattigim gorevimi biraz daha yapamayacagim ama emin olun sonrasinda hicbirinizi kacirmayacagim
ama siz de bana kizmayin simdi...
sonucta bazilarinizin hizina yetisilmiyor...
ben anlatamasam da siz anlarsiniz. beni affedeceginizi umarak
KENDINIZE BEN YOKKEN Ã?OOOOK IYI BAKIN!!!!!
sevgiler , saygilar ve vampirler...
çok üzgünüm ama bir süreligine (bir kac hafta kadar) siteye giremeyebiirim.
gidecegim yerde internet baglantisi bulamayabilirim. bu yuzden beni affedin.
uzun zamandir aksattigim gorevimi biraz daha yapamayacagim ama emin olun sonrasinda hicbirinizi kacirmayacagim
ama siz de bana kizmayin simdi...
sonucta bazilarinizin hizina yetisilmiyor...
ben anlatamasam da siz anlarsiniz. beni affedeceginizi umarak
KENDINIZE BEN YOKKEN Ã?OOOOK IYI BAKIN!!!!!
sevgiler , saygilar ve vampirler...
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
sevgili squva,
sen şimdi bunu dedin ya ben şimdiden mahvolmuş bir vaziyetteyim.senden birkaç hafta ayrı kalmak zor olacak bizler için,ama yüzbaşılığıda senden başkası yapamaz,bu nedenle en kısa sürede seni tekrar aramızda görmek çok çok iyi olacak....bu arada henüz benim ilk 3 yüzüm için bir tebrik mesajı göndermedin umarım 4. veya 5. yüzüme bir tebrik gönderirsin
sana iyi eğlenceler gideceğin yerde....
sen şimdi bunu dedin ya ben şimdiden mahvolmuş bir vaziyetteyim.senden birkaç hafta ayrı kalmak zor olacak bizler için,ama yüzbaşılığıda senden başkası yapamaz,bu nedenle en kısa sürede seni tekrar aramızda görmek çok çok iyi olacak....bu arada henüz benim ilk 3 yüzüm için bir tebrik mesajı göndermedin umarım 4. veya 5. yüzüme bir tebrik gönderirsin
sana iyi eğlenceler gideceğin yerde....
-
flintfireforge
- Kullanıcı

- Posts: 248
- Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
- Contact:
DOOONNDUUUMM!!!!
ehehee!!!
oslemisim hepunuzu arkadasla simdi parti zamaniii!!!!
ehehee!!!
oslemisim hepunuzu arkadasla simdi parti zamaniii!!!!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki