Sorumsuz DM'nin işkence gibi oyunu!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Sorumsuz DM'nin işkence gibi oyunu!

Post by Darkgnome »

Image

Saco: Aynen resimdeki gibi bir odada uyandın. Karşında dünya güzeli. Yarışmaya girse kesin birinci. Ã?aresizlik içindeki sesi ile yardım istiyor.

"Lütfen kahramanım. Her kim iseniz. Burada hapsedildim ve siz beni kurtarana kadar burada hapis kalmaya devam edeceğim... Hayır lütfen!"
Korku ile ellerinden biri ile yüzünü korurken üstne çarpan kamçıyı gördün. Kızı sürükleyerek götüren siluetten tek seçebildiklerin, şarap rengi bir pelerin, bakır rengi bir başlık ve metal zırhından gelen sesler.

Image

Dwaxer: Aynen yukarıdaki gibi.

Ã?nünüzdeki görüntü silindikten sonra fark ettiğiniz kadarıyla güneş almayan bir mahzenin içindesiniz. İşlenmemiş ancak kazılarak yapılmış olduğunu düşündüğünüz odanın duvarlarında tek aydınlanma kaynağınız olan sönük, mavi bir ışık ile parlayan taşlar gömülü duruyor. Biraz daha aydınlanmış durumdaki dışarıdaki koridor ile aranızdaki tek engel paslı demir parmaklıklardan oluşan bir kapı. Belki biraz uğraşılırsa kırılabilir.

Taşlardan farklı olarak, bir meşaleden geldiğini düşündüğünüz dalgalanan bir ışık kaynağı ise az dahi olsa çıkışın solundan kendini belli ediyor.

Genizden gelen, gıcıtlı sesleri ile konuşan yaratıkların sesleri ara sıra duvarlardan yankılanıyor.

Üstünüzde uyanmadan önce son hatırladığınız halinizde üstünüzde olması gereken her şey var. Biraz kirlenmişler ancak fazla değil.
Last edited by Darkgnome on Tue May 26, 2009 9:05 am, edited 1 time in total.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"Off, nasıl bir yere geldim böyle, dostum hatunu sen de gördün mü, bana bakışı bir acayipti. Bir hoş oldum wallahi"

Saco ayağa kalkar ve üstünü silkeler.

"Yahu benim kağıdı bu zindanın yöneticisine göndermedim, zaten zorla soktu beni buraya. Sen nasılsın? Dwaxer'dı di mi? Bizim takıldığımız sitedensin öyle hatırlıyorum. Hayırdır hangi Buzyeli Vadisi buzyeli attı seni buraya?"
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Dwarf cücesi üstünü başını silkeleyip full-zırhının tozunu alırken; "adım Dwaxer değil arkadaşım, Magezup !" diye düzeltti. "Hatun kişi insan normlarına göre bir içim su olabilir, evet çok lezzetli görünüyordu doğrusu ama unutmamak lazımdır ki bütün dertler hatunlardan dolayı çıkar!.. Kesin bizim de buraya gizemli bir şeklde düşmemizde o dişi kişinin rolü vardı. şüpheli yaklaşmakta fayda var kanaatimce!" diye konuştu bilge cüce.

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"Sen ne biçim bir sistem açığından doğma birisin?! Hayatımda bu kadar bilmiş konuşan bir cüce görmemiştim! Her neyse bana bir kalem bir de kağıt verir misin? Özelliklerimi yazmam lazım? Akşam hallolmuş olur. Sence de uygun olur mu? Hem sen de o sırada büyülerini denersin!"
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

"Detayları zamanla doldururuz, hem kalem bana lazım. Belli ki hazırlıksız gelmişsin, sende ip filan da yoktur şimdi. En kıl olduğum serüvenci tipi ayağında kot, üzerinde havayi gömlek ve güneş gözlüğüyle maceraya dımdızlak çıkanlardır. Nasıl olsa DM Endurance Check attırmıyor değil mi, yanınıza matara su bile almazsınız..." diye söylenir kalkanını badem yağı ile cilalarken Magezup.

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"Hıh! Diyene de bakın, siz cüceler ne zaman o ağır zırhlarınızı çıkarttınız?bir kez olsun tuvaletinizi giderdiğinizi zannetmiyorum. Kıskanma kotumu istersen, gayet de taşlanmış ve son moda bir kot!"
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Aaah"

dedi genç âşık.

"Noluyor lan!"

Hiç Elf'e yakışmayan sözlerdi bunlar.Son anda sürüklenen kadını görebilmişti.

"Ã?f!"

Dedi fakat çok geçti.

"Nabeğ beyleğ!"

Sarhoşluğu hâlâ geçmemişti.Elini cebine attı.

"Of dilim damağım şey olmuş.Kurumuş."

Kafasına dikti içkisini.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"Sanırım ilginç olmaya başlıyoruz, ne dersiniz?"

Her zaman yedekte tuttuğu hançerini çıkardı ve havaya zıplayıp ölümcül darbeleri karanlığa doğru savurdu SacoKhan. Geriye doğru takla attıktan sonra, Dwaxer'ı ve Edmond'u süzdü. Açıkçası Edmond'un ismini nereden bildiğini bilmiyordu ama bildiğine sevindi. Böylesine karanlık ve savaşlarla dolu bir diyarda birileri hakkında bir şeyler bilmek her zaman yararlıdır diye düşündü. Sonra karanlığa doğru bir adım attı ve o ünlü ıslığını çaldı:

"Fiyuuuu!"

Ve dimdik durup tek ayağını az önce orada oluşan kayaya koyup:

"Evet, çok tehlikeliyim!" dedi.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Bir elften daha mundar iki şey vardır: 1- İki elf! 2- Sarhoş bir elf!" der Magezup ve zindanda çocuklar gibi taklalar atan Saco'ya kınayan bir bakış atarak, "ben burdan kurtulmaya çalışacağım ve mümkünse beni buraya getirten o kişinin kıçına tekmeyi basmak istiyorum. Benimle aynı fikirde olanlar benimle gelsin. Bu arada yanınızda meşale filan taşıyın, sizler benim gibi vizyon sahibi değilsiniz çünkü... "Darkvision" demek istiyorum."

Kalkanını kuşanır ve "Dwarven Axe"ını da hazırlayarak dikkatli bir şekilde ilerlemeye başlar.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Edmond ayağa kalkarken elindeki rapieri yere dayayıp baston gibi kullanacakken, bir anda dengesini kaybedip düştü.

"Of, yamuk yapmışlar kılıcı, önüne gelen Weaponcraft alıyor zaten."

Sonra zor bela ayağa kalktı.Eline bir meşale aldı.

"Pi dakka, şincik biz buradan meşale ile elimizi kolumuzu sallayarak mı çıkıcaz, hoş ben zâti biraz içtiğimden elimi kolumu sallamadan çıkamam ama, yani demek istiyoğum ki, kimse bişi demiycek mi bize?"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"Zamanında bir büyüğüm bana elindeki meşaleye dikkat et düşürürsün demişti. Ondan beri hep dikkat ederim. Sen de öyle yap küçük elf, dikkat et yani. Neyse! ne tarafa gitmek istersiniz, eğer karar veremezseniz ben kendi başıma bir yere doğru gideceğim." diye sakince konuştu Saco. Sonra aniden hançerini çıkarıp ileri doğru hamle yaptı. Ve şimşek gibi bir hızla kınına geri soktu.

Ayağını koyacak bir kaya aradı ama öyle bir kaya yoktu!!

"Gruumsh gruumsh sanırım hayallendim. Neyse sizi korkutmanın sırası değil. Hadi sizi bekliyorum." diye sakinleşmeyi bekledi Saco.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Hadi ilerleyelim!.. Siz ikiniz önden buyurun, merak etmeyin ben de hemen arkanızdayım," dedi Magezup.

.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Daha kimse yerinde hareket edemeden, ayaklarının altından beliren yıldız metalinden ve kutsal bir ışık ile parlayan, 3 sarmaşık kahramanlarımızın etrafını sardı. Ne kadar çabalasalar dahi sarmaşıklardan kurtulamıyorlardı. Uçlarında üstünde kolaylıkla okuyabildikleri ve anlama geldiğini anladıkları kağıtlar asılıydı. Her kağıda ise birer kalem iliştirilmişti. Serbest olan tek kolları ile bu kalemleri rahatlıkla tutup kağıdın üstüne bir şeyler yazabilirlerdi. Bu yazdıklarının kaderleri ile alakalı olduğunu anlamışlardı.

Kağıdın üstünde yazanlar:
Name:
Race:
Traits:
Allignment:
Level:

Abilities
Strength:
Dexterity:
Constitution:
Inteliigence:
Wisdom:
Charisma:
Total character points:

HP:
Healin surge:
Saves:

Fortitude:
Reflex:
Will:
AC:
Combat insight:
BAB / Grapple:

Att:
Full Att:
Skills:

İnventory:


Ardından 4. bir sarmaşık çıktı. Hepsine eşit uzaklıktaki bu sarmaşık ucunda içinde değerli bir şeyin olduğu bir torba tutuyordu. Torbanın içindeki her ne ise büyü ile parıldıyordu adeta.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Edmond'un kalemi elinden düşer, sarmaşıklardan bir kalem daha çıkar ve Edmond yazmaya devam eder :D Henüz AC'sini yazmamıştır.

Name:Edmond
Race: Elf
Traits:

Karizmatik, sarışın, kötü espriler yapmasına rağmen çekilebilen, para için her an herkesi satabilecek olan, her türlü hileyi mükemmel incelikle yapabilen, sahtekar, fakat köşeye kısıktırıldığında bir aslan kadar güçlü olan (tabiî eğer köşede onu görebilirlerse!) bir tip!

Allignment:
Level:

Abilities (Elf +2 Dex -2 Con) (Level +1 Cha)
Strength: 10 (+0)
Dexterity: 16 (+3)
Constitution: 10 (+0)
Inteliigence: 16 (+3 )
Wisdom: 10 (+0)
Charisma: 16 (+3)
Total character points:

Caster Level 2 (Illusion) (3 puan)
Caster Level 3 (Evocation) (4 puan)

Conjuration
Cure ligth wounds


Illusion
Ghost Sound (Level 0)
Disguise Self (Level 1)
Invisibility (level 2)

Evocation
Ray of Frost (Level 0)
Magic Missile (Level 1)
Scorching Ray(Level 2)
Lightning Bolt (Level 3)

Armor proficiency (Light)
Attack(Simple Tactical Ranged) (1 Puan)
Attack (Martial Tactical Ranged) (Longbow herhâlde Tactical'dır, eğer Brutal ise Brutal alıyorum diye düşünelim?) (3 Puan)
Feat (Point Blank Shot) (1 Puan)
Feat (Rapid Shot) (1 Puan)


HP: 10
Healin surge: 3
Saves:

Fortitude: 2 (Level2)
Reflex: 2 (Level 2)
Will: 2 ( (Level 2)
AC: 14
DR: 1
Combat insight:
BAB / Grapple: 0 / 0

Att: 7 (Longbow 1d8+1)
Full Att: 7 Longbow 1d8/ 5 Longbow 1d8
Skills: 15 (3 * 5)

5 Bluff
5 Move Silently
5 Hide

İnventory:

Masterwork Longbow
Leather Armor
Dagger *2
Arrow 20
Rapier
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Magezup kalemi elfin kafasına doğru fırlatır. "Ben kağıda değil taşa yazarım!" diyerek kağıdı da ağzına atıp çiğnemeye başladı. Bu arada baltasını çekerek kendini tutan sarmaşık dalına vurmaya başlar. "Delikanlıysanız teke tek gelin!"

.
Post Reply