Onuda sen yazıver. Zaten neydim değil, ne oldum diyeceksin.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan wrote:"Sen ne biçim bir sistem açığından doğma birisin!"
Bu lafı tuttum
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Dwaxer'le çok iyi ikili oldunuz. Edmond'dan da aynı sinerjiyi yakalarsak hiç savaşmaya bile gerek kalmadan gülmekten öleceğiz sanırım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Kayaları felan çıkartmayalım yoktan. O kadar ileri gidince benim misyonu almş oluyorsunuz.
Bakalım karakterlerinizde nasıl kombolar oluşturdunuz. Merak içinde bekliyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
.
Sacokhan espriler güzel de karaktere Dwaxer diye hitap etme lütfen (geyiğine de olsa) dwaxer nikini oyunlarda kullanmak istemiyorum. Magezup olacak oyundaki karakterin ismi.
O diğil de oyun tamamen power play üzerine gidecekse sayın DM'ciğimiz karakterleri iki kişiye göre yaparsa daha süper olur sanki Ã?ünkü benim karakter Power Play değil de Cover Play mantığına dayanıyor?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Edmond. Naaptın ya. Karakteirni olabildiğince sistemdeki açıklara göre yarat. Sonra kendine kişiliksel bazı dez avantajlar ver. Bu sayede karakterin kişiliği yüzünden zor duruma düşse de gücü sayesinde hayatta kalabilen birisi oluyor. Oyunda çok zevkli oluyor. Yani tam anlamıyla power play olmuyor. Power play aslında bunun oldukça dışında bir kavram. Ã?rneğin:
DM: Bir sürü insan şeklinde heykelin bulunduğu yerde...
PP: MAdusa, Basilisk, flesh to stone...
DM: 6 bacaklı dev bir kertenkele karşınıza çıktı....
PP: Basilisk!
DM: Ve size doğru koşmaya başladı.
PP: Bakışlarından sakınıyorum. Hemen bir karanlık küresini indiriyorum. AC'si düşüktü sanırım. Am power attack yapıyorum ve bu sırada...
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Beyler Saco dışında hiç kimse bana karakter kağıdın göndermedi. Bana PM ile değilde burada açık açık göderebilirseniz daha iyi olur. Herkesin birbirinin karakter kağıdını görmesini ve yeni taktikler oluşturmasını, bu sırada da açığın nereden kaynaklandığı üstüne kafa yormasını yeğlerim.
Karakterlerinizin hakkında bilmemin yaralı olacağı şeyler.
Skillerde sinerjileri ekleme gibi büyük zahmetlere gerek yok. Sadece skill verdikelrinizi yazsanız da olur. Yani aşağıdaki gibi bir karakter kağıdı eğer üstünüze özel bir şey almıyorsanız yeterli olacaktır.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka