Page 1 of 1

4th Edition Mosnter Manual 2 resimleri....

Posted: Sun Jul 19, 2009 2:08 pm
by Aegron Linwelin
Demogorgon
Image

Behir
Image

Couatl
Image

Iron Dragon
Image

Posted: Mon Jul 20, 2009 12:33 am
by SacoKhan
Behir ve Demogorgon çok klişe olmuş, açıkçası artık Demogorgon'a güzel bir yorum getirmelerini isterdim, bu çizimle berbat gözüküyor. Couatl gerçekten muazzam olmuş, çok beğendim. Umarım diğer çalışmalar da böyle olur. Iron Dragon da gördüğüm en iron olmayan dragon ne yazık ki

Posted: Mon Jul 20, 2009 2:46 am
by yeminer
Biz bi monsters manuel de kaliteyi anlamak için ilk Nimph e bakardık :) Eğer o olmuşsa diğerlerine geçerdik :)

Posted: Mon Jul 20, 2009 2:55 am
by dwaxer
yeminer wrote:Biz bi monsters manuel de kaliteyi anlamak için ilk Nimph e bakardık :) Eğer o olmuşsa diğerlerine geçerdik :)
:D :D :D :D :D :D

Posted: Mon Jul 20, 2009 9:22 am
by Darkgnome
yeminer wrote:Biz bi monsters manuel de kaliteyi anlamak için ilk Nimph e bakardık :) Eğer o olmuşsa diğerlerine geçerdik :)
Dooru. Ama Dryad, elemental kin ve fey'leri de unutmamak gerek. :-P (Ahh 2E ahh :D )

Posted: Mon Jul 20, 2009 5:29 pm
by yeminer
Evet evet :) eski kurtlar sizi gidi :-P

Posted: Tue Jul 21, 2009 4:35 am
by Efla
Darkgnome wrote:
yeminer wrote:Biz bi monsters manuel de kaliteyi anlamak için ilk Nimph e bakardık :) Eğer o olmuşsa diğerlerine geçerdik :)
Dooru. Ama Dryad, elemental kin ve fey'leri de unutmamak gerek. :-P (Ahh 2E ahh :D )
Bir de invisible Stalker vardı. Onun resmi harikaydı 2nd edition kitabnda. Darkgnome göstermişti bana :D

Posted: Tue Jul 21, 2009 5:05 am
by Darkgnome
Peeeh! Bizim zamanımızda bütün kadın savaşçılar makyajlı, üstüne başına dikkat eden kişilerdi. şimdi öyle mi?

Demigorgon'ların eli yüzü düzgün olurdu. "Ejderha" dedin mi, neler yapabildiğine bakmazdık bile çünkü sadece varlığı bile ölümüze yeterdi. Lich gibi tabirleri ağzımıza almamaya çalışır, resimlerdeki gibi yaratıkları ancak planescape alemine yakıştırır, bururn kıvırırdık.

şimdi yeni yetmeler, 4E yaratıklarını sanki güzelmiş gibi böyle forumlara koyuyorlar. ( :-P ) Ahhhh ah! Neyse ben takma dişlerimi çıkartayın, gargaramı yapayım, ilaçlarımı alayım da yatayım... :D

Posted: Tue Jul 21, 2009 4:57 pm
by SacoKhan
Aman gnome seni uyandırmayalım, bi daha yatamazsın tekrar, ne de olsa yaşşlı adamsın :D

Posted: Tue Jul 21, 2009 5:00 pm
by lightflarer
Demogorgon çok süper olmuş, Baldur's Gate 2'de Watcher's Keep'te karşılaştığımızın aynısı :D