Aegron beyazları sana veriyorum centilmenlik gereği!
Son kural değişikliğinden haberin vardı herhalde; her turun başında 1d6 atarak bir seferde kaç taşımızı oynatacağımız belirliyordun ya; bu rakam 1-5 arası o9luyor ama eğer 1d6=6 atarsan sıra bana geçiyor ve o andan itibaren tur başlarında oynayacak taş sayısını ben belirliyorum ve önce ben oynuyorum. Tabii ben de 1d6=6 atarsam sıra yine sana geçiyor, böylece devam ediyor.
Aegron Linwelin wrote:He burdayım dalmışım dicem olmaycak unuttum bir an ya düşünmüyordum iyice batırdım neyse ben oyunumu oynayayım daha da batırmadan
1nolu şovalye C4'e ve 2nolu piyadene saldırıyorum.
Wizardda C3'e oynuyorum ve 1 nolu piyadene saldırıyorum.
Bu seferde Sen Çok düşündün Dwaxer