Zindan Satrancı ........ Dwaxer vs Aegron

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Zindan Satrancı ........ Dwaxer vs Aegron

Post by dwaxer »

.

Aegron beyazları sana veriyorum centilmenlik gereği! :mrgreen:
Son kural değişikliğinden haberin vardı herhalde; her turun başında 1d6 atarak bir seferde kaç taşımızı oynatacağımız belirliyordun ya; bu rakam 1-5 arası o9luyor ama eğer 1d6=6 atarsan sıra bana geçiyor ve o andan itibaren tur başlarında oynayacak taş sayısını ben belirliyorum ve önce ben oynuyorum. Tabii ben de 1d6=6 atarsam sıra yine sana geçiyor, böylece devam ediyor.

Kurallara Bakmak İçin:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8247

Sayısal değerler:
Image

Image

Başlıyoruz; unutma Aegron beyazlar senin taşların. Her turda sırayla hangi taşı nereye oynayacağını ve kime saldıracağını tümüyle yazman lazım.

1d6=4 attın! 4 değişik taşını oyna bakalım!

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

2 nolu Piyade B4'e
1 nolu şovalye C3'e
1 nolu Cleric B3'e
1 nolu Piyade A3'e
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:2 nolu Piyade B4'e
1 nolu şovalye C3'e
1 nolu Cleric B3'e
1 nolu Piyade A3'e

Image
Bende şöyle oynuyorum:
--No:1 piyade a5’e gelerek senin P2’ye saldırır;
attack:3d6+6=1.6.6+6=19 başarılı; Dmg:1d6+4=6
--No:2 piyadem de b5’e gelip senin P2’ye saldırır
attack:3d6+6=3.6.5+6=20 başarılı; Dmg:1d6+4=5 ... no:2 piyaden öldü!
--Kalemi a7’ye geliyorum
--no:6 piyademi f6’ya sürüyorum

Image

Yeni tur zarı 1d6=5 geldi! 2 adet taşını oynayabilirsin; hücuuuum!

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Hade kardeşim amma düşündün; satranç mı oynuyoruz! :-P :mrgreen:


Bu arada reklam yapayım: Gerçek satranç oynayanlar için en iyi adres:
Chess com!


.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

He burdayım dalmışım dicem olmaycak unuttum bir an ya düşünmüyordum iyice batırdım neyse ben oyunumu oynayayım daha da batırmadan :D

1nolu şovalye C4'e ve 2nolu piyadene saldırıyorum.
Wizardda C3'e oynuyorum ve 1 nolu piyadene saldırıyorum.


Bu seferde Sen Çok düşündün Dwaxer :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Aegron Linwelin wrote:He burdayım dalmışım dicem olmaycak unuttum bir an ya düşünmüyordum iyice batırdım neyse ben oyunumu oynayayım daha da batırmadan :D
1nolu şovalye C4'e ve 2nolu piyadene saldırıyorum.
Wizardda C3'e oynuyorum ve 1 nolu piyadene saldırıyorum.

Bu seferde Sen Çok düşündün Dwaxer :D


şövalye1 attack:3d6+8=5.6.6+8=25 başarılı; dmg:2d6+6=6.4+6=16 P2’imi öldürdün!
Wizard P1’e attack:3d6+10=3.2.2+10=17 başarılı; dmg:3d6=3.1.1=5 fos oldu biraz.

Image

Ben de şöyle oynuyorum:
---n:1 şövalyem b5’e charge ederek senin şövalyenle kapışır
Attack:3d6+8=6.4.2+8=20 başarılı; dmg:2d6+6=3.6+6=15 feci kesildiniz
---bu sefer de no:2 şövalyem atkoşturarak yaralı şövalyene saldırıyor; d5’e şarj!
Attack:3d6+8=3.3.3+8=17 başarısız; kıl payı kaçırdım elimden, tüh

Hasar Tablosu:
Beyaz:
No:1 şövalye: -15
Siyah:
P1:-5

Image

Yeni tur zarı; 1d6=4; 4 taş oynayabilirsin!

.
Post Reply