Page 1 of 1

Draconomicon(Chromatic Dragons)

Posted: Sat Aug 15, 2009 10:39 pm
by Aegron Linwelin
Okuyorum ve baya gazlandım şahsen. Güzel bir kitap bir ejderhanın dıdısının dıdısına kadar(çok ayrıntılı diyim benim dilde o anlama geliyor) anlatıyor. Aklınızda bir soru bırakmayacak kadar güzel anlatıyor. Daha bitiremedim ama bitirince burada ayrıntılı bir açıklama yazayım diyorum.

Okuyan felan varsa YORUM larınız bekliyorum..

Posted: Sun Aug 16, 2009 10:52 am
by Darkgnome
3E'dekine biraz göz gezdirmiştim. 4E'de de mi çıkarttlar? Sen 3E okumazsın :D

Posted: Sun Aug 16, 2009 10:58 pm
by SacoKhan
3.5 e hali güzel, 4e yi göremedim henüz.

Posted: Sun Aug 16, 2009 11:36 pm
by Aegron Linwelin
3.5 takini bilmiyorum ama 4E de ki güzel bence 2. side çıakcakmış sanırım bir kaç aya kadar

Posted: Mon Aug 17, 2009 4:09 am
by SacoKhan
Sanırım 4E dragonları sevdirmek istiyor.