Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Matrix Reloaded .... again!

Post by dwaxer »

.
Bana en az bir oyuncu lazım arkadaşlar, fazla da olabilir.
Oyuncuların Matrix filmini seyretmiş ve beğenmiş olması ayrıca şu başlıkta benim icadım olan oyun sistemini baştan sona iyice okumuş ve anlamış olmaları gerekmektedir:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8258
Anlaşılmayan ya da tereddütlü vs noktalar varsa yardımcı olmaya hazır olduğumu söylememe gerek yok herhalde.

Amacımız bir forum frp oyunu yaparak hem sistemi test etmek, hem de oynamak işte, eğlenmek vs.
Senaryo Matrix filminden araklanıp modifiye edilecek. :mrgreen: Neo, Morpheus, Tirinity filan yok; onlar Nabukadnazar gemisinde sizler ise başka bir geminin mürettebatı olacaksınız. Ancak amaç aynı: insan ırkını makinelerden kurtarmak.

Ã?aylaklar 80 pp havuzuyla başlayacak
Konsept ve 2 feat seçilecek başlangıçta

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben sistemi çok beğenmiştim. Yarısınıda okudum. Bu ara tamamen bitiricem ve oynayabilirim. Çok ilgimi çekti. Epey değişik bir sistem.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

İki feat seçiyoruz ya. Onlar düşük seviyeliden mi olacak yoksa 1i yüksek seviyeliden mi? Daha doğrusu nasıl?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer bende tamamını okuamdım ama okuyup katılabilirim...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:İki feat seçiyoruz ya. Onlar düşük seviyeliden mi olacak yoksa 1i yüksek seviyeliden mi? Daha doğrusu nasıl?

Düşük seviyeden olacak tabii ki.
Kurallarda diyor ki: eğer 5 tane düşük seviye featin varsa artık yüksek seviye feat de seçebilirsin; yani başlangıçta 2 tane ve pp havuzun her +20 pp artışında bir tane daha düşük feat seçeceksiniz; çaylaklar oyunumuzda 80 ile başladığına göre, 140’da beşinci düşük seviye featini alırsın ve 160’dan itibaren artık istersen yüksek seviye feat de almaya başlarsın. Zaten yüksek seviye featler süper hareketler yaparken bonus veriyor; süper hareketler de aşırı pp tüketen hareketlerdir, çaylak durumlarında pek fazla süper hareket yapmazsanız sizin için daha iyi olur. O andaki pp miktarınızın aynı zamanda hit pointiniz olduğunu unutmayın.
Aegron Linwelin wrote:Dwaxer bende tamamını okuamdım ama okuyup katılabilirim...

Evet okuyun bakalım...

Haftaya Pazartesi filan başlarız. Başka katılacak oyuncular varsa, kuralları okuyup öğrenmek için bol bol vakitleri var. Zaten kurallar göründüğü kadar fazla değil.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tamam Dwaxer ben Baslıyorum okumaya
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer ben Güç konseptiyle Cleave, Unarmed Dmg featlerini seçiyorum
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer ben Güç konseptiyle Cleave, Unarmed Dmg featlerini seçiyorum
Tamam karakteri hayalinde iyice canlandır; nasıl biridir, eski hayatında neler yapardı, tipi nasıldır, kişilik özellikleri, Matrix'teyken nasıl giyinir, yanında taşıdığı eşyalar vs... Ben karakter başlığı açacağım; bir şablon yapacağım; oraya karakterlerimizi yazarken sizin de göreceğiniz gibi sayısal değerler zaten çok az yer kaplayacak, daha çok sosyal konular, tasvirler vs

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer mesela ben muşta kullanmayı düşünüyorum. Onla ilgili sisteme eklemeler yapabilirmiyiz? Hani unarmed yerine geçebilirmi felan gibi? Ama fazladan damaesi olur vb.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

CLiCKs wrote:Dwaxer mesela ben muşta kullanmayı düşünüyorum. .
Muşta niye kullancan oglum daha güzel şeyler yok mu :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer mesela ben muşta kullanmayı düşünüyorum. Onla ilgili sisteme eklemeler yapabilirmiyiz? Hani unarmed yerine geçebilirmi felan gibi? Ama fazladan damaesi olur vb.
Olur; ilkel silah kategorisine girer; dmg:+2d6
Hımm sen unarmed attack gibi sayılsın istiyorsun... Mantıklı... muşta olabilir unarmed attack ama faeat alıp +2d6 daha arttıracaksın değil mi dmg'ı! Site hepten power playci oldu yahu, sistemi nasıl deleriz diye çalışıyo akıl fikir! :mrgreen:

Neyse olsun bakalım; ama sadece muşta için geçerli. Mafya üyesi gibi... :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Yok ben silah kullanmıyorum.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Dwaxer mesela ben muşta kullanmayı düşünüyorum. Onla ilgili sisteme eklemeler yapabilirmiyiz? Hani unarmed yerine geçebilirmi felan gibi? Ama fazladan damaesi olur vb.
Olur; ilkel silah kategorisine girer; dmg:+2d6
Hımm sen unarmed attack gibi sayılsın istiyorsun... Mantıklı... muşta olabilir unarmed attack ama faeat alıp +2d6 daha arttıracaksın değil mi dmg'ı! Site hepten power playci oldu yahu, sistemi nasıl deleriz diye çalışıyo akıl fikir! :mrgreen:

Neyse olsun bakalım; ama sadece muşta için geçerli. Mafya üyesi gibi... :-P

.
Sopacı olucam bir nevi. Herneyse oyunu daha erkene sarabilirmiyiz işin yoksa? :D Bu arada teşekkürler. Muştayla ajan dövmek benim için bir zevk olucak :mrgreen:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Sopacı olucam bir nevi. Herneyse oyunu daha erkene sarabilirmiyiz işin yoksa? :D Bu arada teşekkürler. Muştayla ajan dövmek benim için bir zevk olucak :mrgreen:
Oyunu erkene şöyle sarabiliriz; Matrix'teki görevlere geçmeyiz ama sana ve erkenci arkadaşalara hayati tehlikesi olmayan antreman görevleri ayarlayabiliriz. Hani eğitim programları vardı ya filmde; Morpheus ve Neo eğitim programına girip dövüşüyor, damdan dama atlıyordu filan istersen onu yapabiliriz. Böylece bakalım combat vs dinamikler nasıl çalışıyor ilk testimizi yapabiliriz. Ayrıca bunda tecrübe kazanıp pp havuzunu da genişletebilirsin.

Arkadaşlar şunu belirteyim: Bu oyunda seviye ilerleme hızlı olacak, başardığınız her görev sizi en az 20 pp ileriye götürecek ki bu da yeni bir feat almak demek oluyor. Yalnız önemli olan; en önemli şey kalan pp miktarınızı idareli kullanmak, çünkü bu aynı zamanda hit pointiniz oluyor ve eğer ölürseniz öldünüz. Eğer oyuna yeniden başka karakterle girerseniz yine max 80 pp ile baştan çaylak olarak başlarsınız.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Clicks karakter iyi olmuş eline sağlık. Kendi resmini mi koydun? :-P

.
Post Reply