Forum için oyuncu ve oynatıcılara tavsiyeler.
Posted: Wed Sep 16, 2009 7:13 am
Burada tavsiyelerinizi paylaşırsanız maddelere ekler güzel bir başvuru kaynağı oluşturabiliriz.
Oynatıcılar için tavsiyeler:
1- Ne kadar istekli olurlarsa olsunlar çok oyuncu toplamayın. En fazla alacağınız oyuncu sayısı dört (4) olsun.
2- Forum oyunlarında oyuncular sohbet kısmını gayet güzel becerirler fakat hareket kısmında tutukluk yaşarlar. Onları yönlendirecek bir yardımcı (Npc) faydalı olacaktır.
3- Oynattığınız oyun sistemleri basit olsun, eğer karmaşıksa savaş esnasında oyuncularınızın AC, HP, Saldırı avantajı ve diğer artılarını eksilerini attıkları mesajlara eklemelerini isteyin.
4- Konuşma yapılan kısımlarda bütün oyuncularınızın mesaj atmasını beklemenize gerek yoktur. Konuşmayı bir-iki oyuncunuzla da yürütebilirsiniz.
Oynatıcılar için tavsiyeler:
1- Ne kadar istekli olurlarsa olsunlar çok oyuncu toplamayın. En fazla alacağınız oyuncu sayısı dört (4) olsun.
2- Forum oyunlarında oyuncular sohbet kısmını gayet güzel becerirler fakat hareket kısmında tutukluk yaşarlar. Onları yönlendirecek bir yardımcı (Npc) faydalı olacaktır.
3- Oynattığınız oyun sistemleri basit olsun, eğer karmaşıksa savaş esnasında oyuncularınızın AC, HP, Saldırı avantajı ve diğer artılarını eksilerini attıkları mesajlara eklemelerini isteyin.
İşinizi oldukça kolaylaştıracaktır.Ã?rnek wrote:Yolverine
AC: 21, +50 Temp HP
Att: +13/+13 Dmg: 3d6+5
4- Konuşma yapılan kısımlarda bütün oyuncularınızın mesaj atmasını beklemenize gerek yoktur. Konuşmayı bir-iki oyuncunuzla da yürütebilirsiniz.