Frpworld ün değeri !
Frpworld ün değeri !
Aurë entuluva...!!
Vay be o zaman hemen siteyi satıp yurt dışına kaçma planlarına başlayalım :p
Değişik bi siteymiş. Ama sanırım maddi değeri biraz fazla gösteriyor. Mesela benim kişisel sitem 1000 küsür dolar etmez
Ama maneviyat apayrı bir olay tabi. dolarlarlan ölçülmez =)
Değişik bi siteymiş. Ama sanırım maddi değeri biraz fazla gösteriyor. Mesela benim kişisel sitem 1000 küsür dolar etmez
Ama maneviyat apayrı bir olay tabi. dolarlarlan ölçülmez =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
ben de ilk ona bakmıştım.. "1milyon dolara sattık siteyi" başlığından hareketle.. değerlerini 2ye katlamışlar..
onu gördükten sonra frpworld e bakınca "veriyim parasını alıyım siteyi noolucak?" diye düşünmeden edemedim.. =)
onu gördükten sonra frpworld e bakınca "veriyim parasını alıyım siteyi noolucak?" diye düşünmeden edemedim.. =)
Aurë entuluva...!!
Vallahi demek ki.... Beni burada tanıyan herkes girmiş siteye...
şaka bir yana, ABDdeki tüketim çılgınlığını tahmin edemezsiniz. Dolayısı ile dili ve içeriği Türkçe olan bir siteyi bile Türklerden fazla tüketme potansiyeline bence sahipler.... : ) )
şaka bir yana, ABDdeki tüketim çılgınlığını tahmin edemezsiniz. Dolayısı ile dili ve içeriği Türkçe olan bir siteyi bile Türklerden fazla tüketme potansiyeline bence sahipler.... : ) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Olsun...Firble wrote:Vallahi demek ki.... Beni burada tanıyan herkes girmiş siteye...
şaka bir yana, ABDdeki tüketim çılgınlığını tahmin edemezsiniz. Dolayısı ile dili ve içeriği Türkçe olan bir siteyi bile Türklerden fazla tüketme potansiyeline bence sahipler.... : ) )
Ne demişler, frpworld girilmekle aşınmaz =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Sanırım Efla söylemişti şu sözleri. Amerika'da çok kişi etkilenmiş olsa gerek.
"Gel, gel her kim olursan ol gel!"
Yoksa başkasımıydı...
Yok Efla söylemişti. Tabi, tabi...
Firble'nin Amerika'da bulunuşu çağrıyı güçlendirmiş. Site adına tüm kullanıcıların farklı ülkelerde aynı çalışmayı yapması iyi olabilir. Mesela ben Suudi Arabistan'da FRP'nin yaygınlaşması için yarından itibaren çalışmalara başlıyorum. Ã?nce kadıya çıkar Forgotten Realms'ı anlatır, sonra Vampire ile devam ederim. En kötü ne olabilir ki...
"Gel, gel her kim olursan ol gel!"
Yoksa başkasımıydı...
Yok Efla söylemişti. Tabi, tabi...
Firble'nin Amerika'da bulunuşu çağrıyı güçlendirmiş. Site adına tüm kullanıcıların farklı ülkelerde aynı çalışmayı yapması iyi olabilir. Mesela ben Suudi Arabistan'da FRP'nin yaygınlaşması için yarından itibaren çalışmalara başlıyorum. Ã?nce kadıya çıkar Forgotten Realms'ı anlatır, sonra Vampire ile devam ederim. En kötü ne olabilir ki...
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka

