Sitede yaşanan geçici aksaklık

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Sitede yaşanan geçici aksaklık

Post by Efla »

Alan adı ile ilgili geçici bir sorun yaşadık ama sorun halloldu (Yok yaaa!)

Bir an için ben de korkmuştum.

Bazen kaybedince anlaşılır ya bazı şeylerin kıymeti. Sizde de öyle bir durum oldu mu? =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Re: Sitede yaşanan geçici aksaklık

Post by lightflarer »

Efla wrote:Alan adı ile ilgili geçici bir sorun yaşadık ama sorun halloldu (Yok yaaa!)

Bir an için ben de korkmuştum.

Bazen kaybedince anlaşılır ya bazı şeylerin kıymeti. Sizde de öyle bir durum oldu mu? =)
denk gelmedim o ana bilemiycem :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben alıştım valla? :D
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ahahah, ben alıştım ne demek yahu :D

İçim cız etti, gözlerim doldu. Gece hıçkıra hıçkıra ağladım; dünyanın tuzlu su kaynaklarının %50'si yastığımda artık... Sonra boş bir uçurum buldum, kıyafetlerimi yırtıp dizlerim üzerine çöktükten sonra "HAYIIIIRRR" diye bağırdım, o sırada kamera yavaşça uzaklaştı, jenerik müziği girdi, oyuncuların adları geçmeye başladı... :P

Ya aslında ben de alışmadım desem yalan olur :P "Ha, siteye bir şey olmuş. Ertesi güne düzelir..." diye düşündüm :P

Sorun neymiş peki ki? Ne alıp veremedikleri var? Yardımcı olalım mı?
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Gerekirse mahalledeki arkadaşları toplayıp dövelim?

bkz: Makale yazarak komik olmaya çalışmak

Aynı zamanda bkz: Tek bir cümleyle komik olmak :P
Image
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Alan adıyla ilgili bir karışıkık. Sunucu halletmiyormuş bizim halletmemiz gerekiyormuş. Dedğim gibi artık problem yok. Herşey yolunda =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply