Karakterler için;
*Seviye 3 olarak başlanacak ve her turda bir level atlanacak.
*Dövüşler bireysel değil grup halinde olacak.(katılımcı sayısına göre ikili yada üçlü olabilir)
*Karakterler hazırlanırken abilit scores: 16,14,13,12,11,10 olarak başlanacaktır.
*4th editionun tüm kitap ve dungeon magazine'leri serbesttir.
*Takımlar kura şeklinde belirlenecektir.
şu an için 5 turdan oluşan bir arena dövüşleri düşünüyorum. Her haritanın koşulları birbirinden farklı olacak ve birinde avantajlı olan bir karakter diğerinde avantajını kaybedebilecek
*Birinci olan grup arasında yapılacak olan 1vs1 de birinci olan kişiyede ufak bir ödül düşünüyorum. Maksat eğlenceli olsun!
şimdi isimleri alayım?

