Aegron wrote:
Anlaşılan en iyi bilenlerden biri Edmond. Belki o böyle bir yer açıp bize tanıtabilir. Ne dersiniz?
Abicim ne yaptın ya

Ben hayatta yazarak anlatamam, Allah'ın izniylen oraya gelirsem sana anlatırım ama, biliyorsun yazarak anlatmam da sorun var benim

Bilmediğimden değil.Ha Devrimk çok iyiydi bu konuda fakat o da yok uzun zamandır ayrı mesele.
Ben onun oynuna SkyRider olarak girecektim güya, ama almamıştı

Muhaha, oyunda kendime ait bir Giant Eagle'm olacaktı, ama Devrim abi izin vermedi

Her şeyini öğrenmiştim o sınıfın, kaç ft yüksekten uçmamdan, neler yapabileceğime kadar.
Sınıfın bir özelliği vardı.Çok sevdiğim.Charge yapmaya + bilmem kaç veriyordu, eğer bir Fighter isen ve Spear kullanmakta uzman isen, ölümcül olaibliyordun.Ama tabiî elf olma zorunluluğu vardı.Harikaydı ama ya.Üstelik sen Charge yaparken kuşun da charge yapmış sayılıyordu.Eh, bir Giant Eagle'n Charge'ı hiç fena olmasa gerek.
DevrimK'nın izin vermeme sebebi ise oyunun kapalı mekanda geçecek olmasaydı, hak vermek lazım

I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury