Dilbao nunda baya uzun bir süredir DM lik yaptığını ve iyi oyuncular aradığınıda bir başlıkta yazdığı yazıdan hatırlıyorum
Yeminere gelirsek iyi bir DM olduğunu herkes biliyor
Yani arkadaşlar yalan sölemenize gerek yok
şimdi sadede gelelim yaklaşık bir yıllık bir DM lik deneyimim var (herkes mükemmel olamaz tabiki benimde eksiklerim vardır) ve hala devam eden bir oyunum var FR da oynuyoruz.
Herneyse bende DM liğe gönüllü olabilirim ama iyi bir gün olursa tabi bizim WOD u da aksatmayacak bir gün olmalı değilmi Constantine ?
şimdi oyun için gün söleyiniz????
