Mecidiyeköyde Oyun oynayalım

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

şimdi Constantine abiciğim senin ben DM likten anlamam demen bana hiç ama hiç inandırıcı gelmedi :D (WOD oynatırken bize hayatımızın en güzel hafta sonlarından birini yaşattın valla hala aklımdan gitmiyor bu mükemmel oyun) Yani ST liğin süper DM liğininde harika olduğuna eminim :D .

Dilbao nunda baya uzun bir süredir DM lik yaptığını ve iyi oyuncular aradığınıda bir başlıkta yazdığı yazıdan hatırlıyorum :) .

Yeminere gelirsek iyi bir DM olduğunu herkes biliyor :D .

Yani arkadaşlar yalan sölemenize gerek yok :D doğruyu söleyin şunu söleyin ulan senelerden beri DM im artık player olmak istiyorum deyin :D sizi anlıyorum gerçektende çok haklısınız :D.

şimdi sadede gelelim yaklaşık bir yıllık bir DM lik deneyimim var (herkes mükemmel olamaz tabiki benimde eksiklerim vardır) ve hala devam eden bir oyunum var FR da oynuyoruz.
Herneyse bende DM liğe gönüllü olabilirim ama iyi bir gün olursa tabi bizim WOD u da aksatmayacak bir gün olmalı değilmi Constantine ? :twisted: .

şimdi oyun için gün söleyiniz????
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
John
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 254
Joined: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by John »

taam yener seni mi kıracam : "yeter ulen senelerdir oyun oynatıom bi kerede oynamak istiom :P " oldumu??
şaka bi yana başka biri oynatırsa ben oyuncu olmak isterim..
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Peki o zaman DM Yener olsun. Ama DM-ST ayrımı yapıldığına göre korkarım DnD oynayacağız. Başka yolu yok mu bunun. Başka sistem oynasak?

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
John
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 254
Joined: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by John »

bak doğru dedi biri fallout oynatsın alternity sisteminde belki oyunu oynatana farklı bi isim veriliodur :D gerçi biri oynatsında ne oynatırsa oynatsın :wink:
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Fallout oynatan kişiye GM deniyor :D bir keresinde oynatmıştım fallout ama fiyaskoyla sonuçlanmıştı :???: falloutun sistemi çok karışık malesef ama bi ara yeniden zorlamayı düşünüyorum.

şimdi benim dm olup olmayacağım garanti değil başka biri çıkarsa dm o olsun çünkü benim sürekli oyuna gelip gelemeyeceğim kesin değil daha öncede belirtiğim gibi.herşey cuma belli olacak.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Hımm, ben dnd oynarız diye düşünüyodum. çünkü o sistemi en iyi biliyorum. Azcık vampire oynamışlığım var, baya da zevkliydi ama bilgim çok fazla değil o sistem konusunda. DnD tercihimdir ama başka bir sistemde oynayalım derseniz ve oynayabiliriz, gelebiliriz derseniz ben de size katılırım. :)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
John
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 254
Joined: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by John »

ben gelmeye çalışırım, oynatan olucaksa da , bana da bütün sistemler uyar yeterki oynayayım :cry: :D
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Fallout en basit sistemlerden birine sahip aslında. Ama işte kaynak çok az, basitliği içinde boğuluyo.

Her türden sisteme, oyuna uyarım. Yeter ki oyun olsun.
"Lovefull Evil"
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Ne oldu? Oynanacak mı oynanmayacak mı? Kime hangi günler saatler uygun? Benimki tamamen belirsiz şu an.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

DnD oynayalım,en bilindiği ve zevklisi o,ben haftasonları gelebilirim.

Hatta keşiş olcam ben.
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by uLtior »

ben zaten şişlide çalışıyorum, gelebilirim uygun bir gun belirlenirse. cumartesi 1-2 den sonra pazar gunleri ise tamamen sizinle olabilirim.

oyuncu olmak isterim.

druid oynamak isterim

başka bir sistem oynamak isterseniz pek fazla bilgim yok ama calisir yaparim abi diyenlerdenim. sonucta agirlikli olarak role play olacak sanirim.

Ravenloft oynayalim derseniz super oluır derim hic kismet olmadi. kitaplardan var asinaligimizda okuruz player handbookunu.

toplanalim eglenelim guzel bir gun yada gunler serisi olsun.

saygilarimla.
John
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 254
Joined: Thu Dec 08, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by John »

kadro o kadar genişlediki arada cevval bi arkadaşın çıkıp ben bu adamlara dm olurum demesi lasım :!: kimse bişi demesse ben WODa davet edecem yardımcı oyuncu olarak..eğer beğenirseniz kalırsınız da ama ilk doğan erkek çocuunuzu yada oynatacağınız ilk oyundaki yerimi player olarak alırım :twisted: :twisted:
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Post Reply