DİKKAT!
BU BAşLIKTA SPOİLER OLABİLİR, OLMASI ÇOK DOğALDIR!
DİZİYİ İZLEMEYENLERİN OKUMAMASI Ã?NEMLE RİCA OLUNUR!
24 hayranlarına hemen duyuruyu yapayım: 24, 5. sezonu HDTV aracılığı ile yeniden huzurlarımızda. Dün 2 bölüm ve bu gün de 2 bölüm olmak üzere toplam 4 bölüm yayınlandı ve akşam üzeri 5. bölümün de yayınlanacak. İnternet üzerinde bir çok farklı kaynaktan ulaşabilirsiniz. Kısacası yaklaşık 8 aydır süren bekleyiş sonunda bitti ve dizi yeniden hayranları ile buluştu.
Eh yeni sezonla birlikte yeni bir duyuru daha yapmakta yarar var. Fox, 24 ekibi ile 6. sezon için anlaşma yaptı. Yani 24 iki koca sezon daha karşımızda olacak
Bu sezon öncekinden daha hareketli geçeceğe benziyor. Umarım site içerisinde benim gibi 24 hayranları vardır.
Sezon bölümlerini bana özelden ulaşan arkadaşlara emule ya da torrent linki olarak iletebilirim. Ayrıca önceki sezonlara ulaşmak isteyenlere link yardımı yapabilirim...
Ya ben 24 ü baştan izleyemedim son bölümlerine denk gelmiştim ama çok güzeldi.Ardından cnbc e bıraktı yayımlamayı orda kaldı yeni bölümle ilgili televizyonlar çok bağırdı işte türkler aşığılanıyor filan diye bana bir liink versen izlesek olur mu ?
Her zamankisi gibi çok fazla, hatta aşırı derecede abarttı televizyonlar. Hiçbirisinin son bölüme kadar izlemedikleri nereden belli. Son bölüm öncesinde duyuru bile yapıldı oysa...
Eğer torrentin kurulu ise buradan bölüm linklerine ulaşabilirsin.
Bende Kötü eleştiri yapayım.Bir kaç bölümünü bende seytettim ve tam anlamiyla nefret ettim.çok berbat bi dizi.Sıkıcı.CSI Bi derece katlanabilirim ama bna katlanamıyorum.Ayriyeten X-Files die dünyanın en harika dizisi varken "24" gibi kötü(bana göre) ve sıkıcı(gene bana göre) bi diziyi seyretmek vakit kaybıdır(bana göre).
Bir kaç bölüm izlemişsin Hepsini izleyip yorum yapsaydın memnun olurdum. Tabiî ki X-Files ile karşılaştırmak nereden çıktıysa? İkisi ayrı kulvarlarda ilerleyen diziler. Karşılaştırma götürmeyecek akdar alakasızlar.
Ciddi bir eleştiriye hayır demem; Diziyi uzun uzadıya takip edipte yapılan bir eleştiriye. Sadece iki bölüm izleyerek yapılan eleştiri herhangi bir temel göstermez, göstermeyeceği gibi ne yapıcı olur ne de yıkıcı.
Ã?evremde ki herkes benim sayemde bir 24 tutkunu oldu. Özellikle 4. sezon ile birlikte daha çok bağlanıyor insan diziye.
Sevmeyen sevmez ve izlemez, yorumlar güzeldir ama ciddi yapılan yorumlar...