Arkadaşlar BfME 2 çıktı mı yoksa çıkmadımı? Açıkçası nette - offical sitesi dahil tam bir cevap bulamadım (bende de bir gariplik olabilir)
Geçenlerde bir arkadaşım oyunu almış olarak geldi elinde tam 6 cd ile. Kurulum ise korsan olduğu için bir garip önce o 6 cdyi .rar dan açıyorsunuz (5.5 gb tutuyor) daha sonra bu açılmış dosyalardan kurulumu yapıyorsunuz ki o da yaklaşık 5 gb tutuyor. Yani kurabilmek için 10 gb yere ihtiyaç var (sonradan rarları silebiliyorsunuz)
Her ne ise oyunu kurduktan sonra menülere girdik eğlenceli hero yaratma menüleri vs var. Ama tam oyuna girerken loading bittiği anda oyundan atıyor.
Başlangıçta sistem gereksinimleri karşılamıyor diye düşündük ama arada gittiğimiz bir cafede bir kaç sefer kurmaya çalıştıklarını ama çoğu cdnin bozuk olduğunu söylediler.
Sözün özü ;
Oyun çıktımı ?
Oynamış olan varmı?
Varsa sistemleri nedir?