Ne iş olsa yaparım abi (istanbul)

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Ne iş olsa yaparım abi (istanbul)

Post by ulfgar »

hanımlar beyler... takriben eylülden beridir hiiiiiç oyun oynamadım. kafayı yemek üzereyim böle evin içinde hayt huyt die bi yere kadar.. şöle yazın bi oyun başlasa ben ve arkadaşım size katılsak fena mı olur...

karakter konusunda anlaşırız ama o kadar ümitsizim ki her şeyi oynayabilirim hiç itiraz etmicem söz ((tercihen dwarven fighter... ya da human thief))

hadi kardeşlerim tutun elimden...
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Post Reply