hanımlar beyler... takriben eylülden beridir hiiiiiç oyun oynamadım. kafayı yemek üzereyim böle evin içinde hayt huyt die bi yere kadar.. şöle yazın bi oyun başlasa ben ve arkadaşım size katılsak fena mı olur...
karakter konusunda anlaşırız ama o kadar ümitsizim ki her şeyi oynayabilirim hiç itiraz etmicem söz ((tercihen dwarven fighter... ya da human thief))
hadi kardeşlerim tutun elimden...
Ne iş olsa yaparım abi (istanbul)
Ne iş olsa yaparım abi (istanbul)
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
