İstanbul Avcılar Oyun V 2.0 ;) (Yeniden doğuş)

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

evet arkadaslar su an elimize gecen bilgiilere gore sevgili ve bir o kadar saygıdeger arkadasımız muge(galadrilim) OSS nedeniyle frp hayatına en azından kısa bir sure ara vermistir. yolculugumuza bir muddet onsuz devam edecegiz.

simdi gelelim yeni oyuna cocugun adını koyalım bence yoksa gene zorluk cekecegiz. ne zaman olsun cumartesi tercihimdir. pazar kotu oluyor nedense.
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Cumartesi bana da uygun sayılır. Saat konusunda yorum yapamayacağım ama hem çok erken kalkmak zorunda kalmayacağım kadar geç, hem de yurda geç kalmayacağım kadar erken olsun. Maslak'ta kaldığımı ve Bakırköy'e 1-1.5 saatte vardığımı da göz önüne alın.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

cumartesi olursa ben hemen her hafta geç kalırım arkadaşlar... ama oyun saatini 2 küsür olarak belirlersek bir sorun olacağını zannetmiyorum...
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Biraz daha erken gelebilme ihtimalin yok mu? 2 benim için iyi olur erken kalkmama gerek kalmaz ama bunun bir de dönüşü var.. Olmazsa da problem değil, ben çile çekeceğime söz verdim. : P

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

arkadaslar her cumartesi 2 gibi toplasıp oyun oynamaya varım dediniz ben size adam da buldum ama ses seda yok hala hadi bakalım pamuk parmaklar klavye ye. haftaya oyun var cumartesinizi bosaltın simdiden :D yanlız gelecek arkadaslardan 2 sini tanımıyorsunuz ben tanıstırırım umarım. yer icin se avcılar dendi bir sikayeti olan yoktur umarım yoksa degistirelim arkadaslar. herneyse gorusmek uzere haftaya cumartesi saat 2 de aynı mekanda...
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Son durum nedir Mustafa? Haftaya oyun var mı yok mu? Son güne kalmasın, önceden kararlaştıralım. Ayrıca ben ondan sonraki hafta (18 Mart) Bursa'ya gideceğim. şimdiden bvelirteyim.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

arkadaslar bu cumartesi ayın 11 inde saat 2 gibi oyun vardır sadece yerini yarın belirtmek zorundayım siz ona gore ayarlayın ok?Aman diyim bize player lazım...
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by uLtior »

1 ve ya 2 kisi içinde yeriniz varmıdır. oyunun içeriği nedir. avcılar bana 25dk arkadaşıma 2sn uzaklıkta. cevabınızı bkliyorum.
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

yer belirtilmek için geç kalınmasın sakın... avcılar saklı bahçede bir sorun yok sanırım... iki arkadaş daha oraya yakın olduğuna göre (ultior ve arkadaşı) avcılarda oynayalım oyunu arkadaşlar.. mekan belli... yani özetle...


11 mart cumartesi saat:14 te avcılar saklıbahçedeyiz
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Gel, gel, Ultior. Hem şu 3. yıl olayını da konuşuruz. :)

Bu arada Sylvius, eğer bugün cumartesiyse ve sen bu satırları yeni okuyorsan hemen bana mesajla yeri belirt. Ã?ünkü cumartesi günü internete girmeden geleceğim buluşmaya.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by uLtior »

tamamda saklıbahçe nerede? bi tarif etseniz?

bu arada yüksek ihtimalle yalnız geliyorum ama %10 2 kişi. saygılarımla.
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by uLtior »

özür dileyerek sorarım size. oyun hakkında bilgi edinebilirmiyiz?
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

saklıbahçe tam olarak tarif edilebilir mi deneyelim.. avcılarda ortasından su akan yolu var ya.. avcılar belediyesinin oraya falan giden yol... o yolun sonundaki bakırköy otobüs durakları var.. oraya geldiğinde sağa veya sola dönmeden dümdüz devam edeceksiniz... mahallenin içine giren yola :).. o yola girdikten sonra da devamlı sağınıza bakarak sapmadan ilerleyin.. yaklaşık bir yüz metre (+-50) sonra saklıbahçeyle karşılaşırsınız..
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

chosen: Arkadaşlar lütfen cep telefonu numaralarınızı siteden açık birşekilde vermeyin, özel mesaj olarak atın...
arkadaslar serkan ve dm olan arkadası almanız lazım yalnız onlar bilmiyor tam yeri ok son duraktan dm i serkan ı da camşden almanız lazım ben biraz gecekebilirim gorusmek uzere yarın
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Herkes numaraları kaydettiyse ve bir problem olmazsa acaba numaralar silinebilir mi? Telefonuma sapıkların dadanma ihtimali bile çok kötü :D

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Post Reply