WORMS WORLD PARTY:D

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

WORMS WORLD PARTY:D

Post by celebnor »

oyunların şahı hakkında neler dusunuyorsunuz :D ben her aksam stres atmak icin oynuyorum sahsen acaiğ zevkli oluyo....
Auré Entuluva...Outa i lomé
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

harika oyun. ayrıca deli gibi bağımlılık yapıyor. her akşam şirkette mesaiden sonra landa bi kaç el çeviririz.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

Biz ise Worms Armageddon`dan sonra diğer worms oyunlarını ne denedik nede gördüğümüz kadarı ile sevdik. O yüzden hala armageddon oynamaya devam ediyoruz :)
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Aynen Shevarash,Amrmageddon'dan sonra hiç bir seriyi ne oynadım ne de gördüm.Ama bana Armageddon'un verdiği tadı hiç bir seri veremez diye düşünüyorum,ama yanılıyor olabilirim. :wink:
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

Yaw İzmir de worms un eski oyunlarını bulabileceğim bi yer var mı? Canım çekti.
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

valla worms 3d yi oynamadım ama eski worms kadar zevkli olacağını sanmıyorum...hele arkadaslarla biraraya gelip oynadıgımız oyunlar degisilmez :D
Auré Entuluva...Outa i lomé
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

ya bu oyunu nerden bulurum 2 boyutlu olanı.
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

valla ben bi internet cafeden cektirdim..bence dene internet cafelerde bulabileceğini sanıyorum
Auré Entuluva...Outa i lomé
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Oynanış olarak başka hiçbir oyuna benzemiyor. Çok severek oynadım zamanında. Bir kez 3D'yi oynayayım dedim ama çok zor geldi. Eskileri daha güzeldi sanki..

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

3D ye ben ısınamadım ya ...2D gibisi yok bence cok zevkli ozellikle yeni baslayanlarla oynamak cok komik oluyor kendilerini denize falan atıyorlar :D
Auré Entuluva...Outa i lomé
Post Reply