Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
celebnor
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am
Post
by celebnor » Thu Feb 09, 2006 6:09 pm
oyunların şahı hakkında neler dusunuyorsunuz
ben her aksam stres atmak icin oynuyorum sahsen acaiğ zevkli oluyo....
Auré Entuluva...Outa i lomé
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Thu Feb 09, 2006 7:12 pm
harika oyun. ayrıca deli gibi bağımlılık yapıyor. her akşam şirkette mesaiden sonra landa bi kaç el çeviririz.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310 Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir
Post
by Shevarash » Fri Feb 10, 2006 12:48 am
Biz ise Worms Armageddon`dan sonra diğer worms oyunlarını ne denedik nede gördüğümüz kadarı ile sevdik. O yüzden hala armageddon oynamaya devam ediyoruz
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523 Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld
Post
by Beckett » Fri Feb 10, 2006 1:32 am
Aynen Shevarash,Amrmageddon'dan sonra hiç bir seriyi ne oynadım ne de gördüm.Ama bana Armageddon'un verdiği tadı hiç bir seri veremez diye düşünüyorum,ama yanılıyor olabilirim.
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Thundorius
Kullanıcı
Posts: 121 Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am
Post
by Thundorius » Fri Feb 10, 2006 5:40 am
Yaw İzmir de worms un eski oyunlarını bulabileceğim bi yer var mı? Canım çekti.
celebnor
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am
Post
by celebnor » Sat Feb 11, 2006 5:14 am
valla worms 3d yi oynamadım ama eski worms kadar zevkli olacağını sanmıyorum...hele arkadaslarla biraraya gelip oynadıgımız oyunlar degisilmez
Auré Entuluva...Outa i lomé
Thundorius
Kullanıcı
Posts: 121 Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am
Post
by Thundorius » Thu Mar 30, 2006 1:10 am
ya bu oyunu nerden bulurum 2 boyutlu olanı.
celebnor
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am
Post
by celebnor » Thu Mar 30, 2006 4:58 am
valla ben bi internet cafeden cektirdim..bence dene internet cafelerde bulabileceğini sanıyorum
Auré Entuluva...Outa i lomé
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245 Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:
Post
by FrontsideAir » Fri Mar 31, 2006 1:39 am
Oynanış olarak başka hiçbir oyuna benzemiyor. Çok severek oynadım zamanında. Bir kez 3D'yi oynayayım dedim ama çok zor geldi. Eskileri daha güzeldi sanki..
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
celebnor
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am
Post
by celebnor » Fri Mar 31, 2006 2:25 am
3D ye ben ısınamadım ya ...2D gibisi yok bence cok zevkli ozellikle yeni baslayanlarla oynamak cok komik oluyor kendilerini denize falan atıyorlar
Auré Entuluva...Outa i lomé