Elder Scrolls IV: Oblivion

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
legacy_user_1144

Elder Scrolls IV: Oblivion

Post by legacy_user_1144 »

Aşmış bir oyundur bilen bilir Morrowind'i.Morrowind oynarken bu kadar süper bir oyun yapılır mı diorduk..Alın işte yapıldı hemde her yönden 3-4 katı.
Artık bundan daha ii si yapılamaz gibime gelior..

http://www.trgamer.com/yazi.asp?id=1836

Screenshotlara bakmanız tavsiye olur...
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

Kurgunun Morrowind kadar iyi olacağını tahmin etmesem de Elder Scrolls IV: Oblivion güzel bir oyun..
Only God can Judge me!
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

way way way ewt hakkatende super bişeye benzio :D :!: da tek üzüldügüm nokta geforce fx 5200 lerde calısmaması :( ewt screenshotları gercekten de müthiş ama ekran kartınızın geforce 6xxx veya ati x800 olması gerekiomus bilemem ne kadar doru ama bicok kişi oynayamıcak gibi :cry:
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
Demian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Demian »

fx5200 um var benim ve oynuyamiyorum oyunu kafayi yedim :cry:
Post Reply