Aşmış bir oyundur bilen bilir Morrowind'i.Morrowind oynarken bu kadar süper bir oyun yapılır mı diorduk..Alın işte yapıldı hemde her yönden 3-4 katı.
Artık bundan daha ii si yapılamaz gibime gelior..
http://www.trgamer.com/yazi.asp?id=1836
Screenshotlara bakmanız tavsiye olur...
Elder Scrolls IV: Oblivion
way way way ewt hakkatende super bişeye benzio
da tek üzüldügüm nokta geforce fx 5200 lerde calısmaması
ewt screenshotları gercekten de müthiş ama ekran kartınızın geforce 6xxx veya ati x800 olması gerekiomus bilemem ne kadar doru ama bicok kişi oynayamıcak gibi 
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
