Arenanın kapıları bir yıl sonunda yeniden açılmıştı. Birbirinden hünerli savaşçılar çıkacak ve rakipleri ile kıyasıya savaşacak aynı zamanda, hayatta kalmak için çabalayacaklardı..
Ve savaşçılar ikili sıra halinde düzenli bir şekilde arenaya ayak bastı. İlk bölüm savaşçı eleme için bir sınav gibiydi. Ortada birleşerek bir daire oluşturdular. Ve kapıların açılıp ne ile yüzleşeceklerini görmek için sabırsızlık ve heyecanlılık ile beklediler...
Evet naylon savaşçılar! . Bir savaşçı olsaydınız, seçeceğiniz ilk 5 marifet (feat ya da ne zımbırtı ise) ne olurdu??
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
oradaki "weapon style" yada "tactical" featlerden herhangi birinin gereksinimlerini alırdım direkt olarak. Ã?ünkü müthiş hepsi
Evet, kitabı bir kez incelemiştim. Gerçektende iş yarayabilecek şeyler mevcut.
Hayret bu sefer başka bir yöntem denerdim, seçerdim ya da benzeri birşey demedin
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Dodge
Combat Expertise
Combat Reflexes
Karmic Strike
Power Attack.
(Bu marifetler Greatsword adlı kılıçla inanılmaz derecede öldürücü olabiliyor,ben denedim.)(Bi kaç marifet daha vardı yalnız benim savaşçının).(Parantezleri seviyorum)(.)
şİmdi burada kombo falan yazacağım ama bütün gizimide döktüreceksin bana. Focu ve imp critical bence çok önemlidir. İnsansan ilk seviyede gelen featlerin alınması gerekir. Savaşçının zor durumda kaldığı "ıron will" bence gerekli bir özelliktir. Aksi taktirde hold personla her türlü büyücüye gidersiniz.
Ama olacaksın bir half ogre ve exotik silahlardan war mace'i seçeceksin. monkey grip ile kullanabileceğin silah boyutunu bir seviye daha artırdınmı.
...1 boyut artışı large olunca
...1 boyut artışı iki elle kullandığından
...1boyut artışı monkey gripten
+...................................
3 boyut artışı toplamda.
1d12 vuran warmace artık 6d6 vuruyor. Afiyet olsun
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Thorodin wrote:whirliwhind'a koşar adım giderdim ardından Knockdown 'a yeltenir cleave tayfasınıda es geçmemk için elimden geleni yapardım
Knock-down, kabule geçmemiş bir feat tir. Whirlwind Attack ile de koşarak dalabilme gibi bir durumun çok zor...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
bu arada knockdown her ne kadar versiyon 3.5 te listelerden çıkartılmış olsada versiyon 3 te ziyadesiyle kabule geçmiş bir feat idi. 'Sword and fist' adlı wizards of the coast tarafından çıkartılmış bir kitap var versyion 3 için eğer o kitap 'official' değilse bilemem bana oldukça 'official' gelmişti.
Bir millet dara düştümü fahişeler bile azize kesilir!
Thorodin wrote:bu arada knockdown her ne kadar versiyon 3.5 te listelerden çıkartılmış olsada versiyon 3 te ziyadesiyle kabule geçmiş bir feat idi. 'Sword and fist' adlı wizards of the coast tarafından çıkartılmış bir kitap var versyion 3 için eğer o kitap 'official' değilse bilemem bana oldukça 'official' gelmişti.
Wizards' ın sitesine bir ara uğrayıp göz gezdirirsen, Knock-Down featinin kabule geçmediğini görebilirsin, whirlwind i de whirlwind attack ile karıştırdım...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!