Kendinizi Frp dünyasında olsaydım şu ırktan şu class olurdum diye düşündünüzmü hiç?Eminim düşünmüşsünüzdür..Ee ne duruosunuz paylaşın
Mesela ben çok hayvansever ve doğa aşığı biri olduum için kendimi Wood Elf/Ranger a yakın görürüm..
(tamamen geyiğine açılmış bi topic tir. biliorum bazı arkadaşlar yok hayır öle şey olurmu sen kafayı yemişin gibi salakça şeyler sölemesin die bunu yazmakta yarar görüorum )
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
fiziksel ve zihinsel acıdan kendimi hep bir cüce olarak gormusumdr...
sınıf olarakta heralde fighter/paladin karısımı bişey cıkardı benden....
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio