http://www.youtube.com/watch?v=hChTIGpZ ... h=falconer
Dungeons&Dragons çizgi filmi
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Dungeons&Dragons çizgi filmi
Rastlantı eseri bulduğum bi videoyu sizlerle paylaşmak istedim, zamanında D&D çizgi filmleri yapılmış da sanırım Türkiye'de gösterilmedi öyle olsa hatırlardım 
http://www.youtube.com/watch?v=hChTIGpZ ... h=falconer
http://www.youtube.com/watch?v=hChTIGpZ ... h=falconer
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Bir zamanlar the Simpsons bile yayınlandı (atv diye hatırlıyorum ama yanılma ihtimalim yüksek) türkiyede dublajlı olarak ama her yabancı yapıma yapıldığı gibi ilk sezondan sonra kaldırıldı yayından.
Star Trek yayınlanırdı Tgrtde ama o da 3 sezon sürebildi. X-Files Tgrtde 6 sezon dayandı inatla ama o devam edemedi ordan sonra. Stargate die başka bir bilim kurgu yayınladı yine Tgrt ama ömrü bi sezon sürdü.
İyiki CNBCe var artık. Keşke tüm kanallar azıcık benzeyebilse ona.
Star Trek yayınlanırdı Tgrtde ama o da 3 sezon sürebildi. X-Files Tgrtde 6 sezon dayandı inatla ama o devam edemedi ordan sonra. Stargate die başka bir bilim kurgu yayınladı yine Tgrt ama ömrü bi sezon sürdü.
İyiki CNBCe var artık. Keşke tüm kanallar azıcık benzeyebilse ona.
"Lovefull Evil"
Hatırlamıyor olman doğal, zira benim hatırladığım temiz 6senesi var. Hangi kanal bende tam bilemiyorum.ElvenBard wrote:Digerleri evet yayinlandi ama ben bu D&D'ye hiç rastlamadim veya hatirlamiyorum :s
Çizgifilm işininde cılkını çıkarttılar zaten. Buna benzemez frp içierkli ne çizgi filimler vardı. şimdiki çocuklar 50senelik artık bantları bile kararmış dandik çizgifilimler izliyor. Ne diyeyim, bunu çok sevmedim ama He-man ve onun bide kardeşi vardı fena değildi.
dnd çizgifilmini hatırlıyorum.zindanefendisi vardı.5 tane de karakter ordan oraya gidiyo çeşitli görevler yapıyolardı.bir bölümde tiamat diye bi ejderha vardı hatırlıyorum.ayrıca zindanefendisi ne yapılacağını söyleyip giderdi.o zamanlarda hiçbişey anlamamıştım.bu adam bunları niye kurtarmıyo herşeyi biliyoda madem falan diye düşünmüştüm.zaten sonra bidaha rastlaşmadık o çizgi filmle.bence hayırlısı da bu oldu zaten.
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
-
Artex_Croma
- Kullanıcı

- Posts: 574
- Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
- Location: istanbul
Garip olduğuna katılıyorum.Aredheliquas wrote:ya ben bunu izlememiştim öncelerde hatırlamıyorum ama yüzüklerin efendisinin çizgi filmini izlemiştim. çok garipti
Miğferdibi savaşına kadardı.
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Niccolo Machievell
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
ehe eet hatırlamıyorum demekki, madem elinde 1 DVD'de var hepsi çek de gelip aliym Kocaeli'deyim bende bi süreliğine 
The Simpsons zaten hali hazırda devam eden en eski çizgi film, hatta tüm TV serileri içinde en uzun süreni. 19. sezondaydı yamulmuyorsam. Eskiden de Cine5'te yayınlanırdı diye hatırlıorum veya bi ara yayınlanmıştı
The Simpsons zaten hali hazırda devam eden en eski çizgi film, hatta tüm TV serileri içinde en uzun süreni. 19. sezondaydı yamulmuyorsam. Eskiden de Cine5'te yayınlanırdı diye hatırlıorum veya bi ara yayınlanmıştı
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
ohaha saçmaymış baya
DM dediğin acık efendiliğini bilir karışmaz olaya oyuncuyu kendi haline bırakır ne hali varsa gördürtür ya :p hani anlamadığım o oyuncuların karşısına çıkan düşmanları fln kendi koymuyo mu zaten bu nası bi ironik bi çizgi filmdir nedir bu böyle :s
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
