Dungeons&Dragons çizgi filmi

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Dungeons&Dragons çizgi filmi

Post by ElvenBard »

Rastlantı eseri bulduğum bi videoyu sizlerle paylaşmak istedim, zamanında D&D çizgi filmleri yapılmış da sanırım Türkiye'de gösterilmedi öyle olsa hatırlardım :D

http://www.youtube.com/watch?v=hChTIGpZ ... h=falconer
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

//Mod:Başlık buraya daha uygun görülmüştür
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

ben bunarı seeretmiştim. nette torrent ortamlarından temin etmeniz mümkün. yannız tavsiye etmiyorum. çocuk işi çizgi filmler çünkü.
War, war never changes...
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Türkiyede gösterildi. Show Tv sabaha nazır (6, 6:30) saatlerde yayınladı. Sanırsam 2 sene önce filandı. Ondan önce de gösterildiğini hatırlıyor gibiyim ama ne kanalı ne de başka bir ayrıntı kalmış zihnimde.
"Lovefull Evil"
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Bir zamanlar the Simpsons bile yayınlandı (atv diye hatırlıyorum ama yanılma ihtimalim yüksek) türkiyede dublajlı olarak ama her yabancı yapıma yapıldığı gibi ilk sezondan sonra kaldırıldı yayından.
Star Trek yayınlanırdı Tgrtde ama o da 3 sezon sürebildi. X-Files Tgrtde 6 sezon dayandı inatla ama o devam edemedi ordan sonra. Stargate die başka bir bilim kurgu yayınladı yine Tgrt ama ömrü bi sezon sürdü.
İyiki CNBCe var artık. Keşke tüm kanallar azıcık benzeyebilse ona.
"Lovefull Evil"
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

Digerleri evet yayinlandi ama ben bu D&D'ye hiç rastlamadim veya hatirlamiyorum :s
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

ElvenBard wrote:Digerleri evet yayinlandi ama ben bu D&D'ye hiç rastlamadim veya hatirlamiyorum :s
Hatırlamıyor olman doğal, zira benim hatırladığım temiz 6senesi var. Hangi kanal bende tam bilemiyorum.

Çizgifilm işininde cılkını çıkarttılar zaten. Buna benzemez frp içierkli ne çizgi filimler vardı. şimdiki çocuklar 50senelik artık bantları bile kararmış dandik çizgifilimler izliyor. Ne diyeyim, bunu çok sevmedim ama He-man ve onun bide kardeşi vardı fena değildi.
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

dnd çizgifilmini hatırlıyorum.zindanefendisi vardı.5 tane de karakter ordan oraya gidiyo çeşitli görevler yapıyolardı.bir bölümde tiamat diye bi ejderha vardı hatırlıyorum.ayrıca zindanefendisi ne yapılacağını söyleyip giderdi.o zamanlarda hiçbişey anlamamıştım.bu adam bunları niye kurtarmıyo herşeyi biliyoda madem falan diye düşünmüştüm.zaten sonra bidaha rastlaşmadık o çizgi filmle.bence hayırlısı da bu oldu zaten.
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

simpsons çok eski bu arada ben şu an 20 yaşındayım sanırım 5-6 yaşlarımdayken yayınlanıyodu dublajlı simpson.hatta türkiyede soundtrack tadında bir kaseti çıkmıştı ağlayarak babama aldırmıştım.pehh ne günlermiş.... :P
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya ben bunu izlememiştim öncelerde hatırlamıyorum ama yüzüklerin efendisinin çizgi filmini izlemiştim. çok garipti :|
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Aredheliquas wrote:ya ben bunu izlememiştim öncelerde hatırlamıyorum ama yüzüklerin efendisinin çizgi filmini izlemiştim. çok garipti :|
Garip olduğuna katılıyorum.:D
Miğferdibi savaşına kadardı.
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
User avatar
Keri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 16
Joined: Mon Apr 05, 2004 10:00 am
Location: Kocaeli
Contact:

Post by Keri »

Sevgili Elvenbard,
Bence sen hatırlamıyorsun. Bende bütün bölümleri var ve Türkiye'de de gösterildi. İlk olarak Star'da (o zamanlar Magic Box'tı sanırım) daha sonra da Show TV'de gösterildi. 1 DVD olarak bütün bölümleri elimde mevcut. Oldukça da güzel bir çizgi filmdir.
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

ehe eet hatırlamıyorum demekki, madem elinde 1 DVD'de var hepsi çek de gelip aliym Kocaeli'deyim bende bi süreliğine :D
The Simpsons zaten hali hazırda devam eden en eski çizgi film, hatta tüm TV serileri içinde en uzun süreni. 19. sezondaydı yamulmuyorsam. Eskiden de Cine5'te yayınlanırdı diye hatırlıorum veya bi ara yayınlanmıştı
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Hıı şimdi hatırlarım. şu zindancıbaşının bile kötü adama karşı savaştığı çizgi film. oyuncular Dmyi kurtarıyordu bi bölümde :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

ohaha saçmaymış baya :D DM dediğin acık efendiliğini bilir karışmaz olaya oyuncuyu kendi haline bırakır ne hali varsa gördürtür ya :p hani anlamadığım o oyuncuların karşısına çıkan düşmanları fln kendi koymuyo mu zaten bu nası bi ironik bi çizgi filmdir nedir bu böyle :s
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Post Reply