Güç ve yalnızlık ben epey bir yalnız yaşadm ama asla yalnız olmanın güçlülük anlamına geldiğine ikna edemezsiniz beni.... İnsanlar birbirlerinin eksik yönlerini tamamladığında daha da güçlenirler... Yalnız yaşayabilen insanlar hele buna katlanabilenler güçlü insanlardır buna katılıyorum ama sonuçta kendilerinin yarısı kadar güçlü insanların kurduğu bir organizasyonla çoğu zaman başa çıkamazlar .... (bir de bu tartışmayı ayırıyorum..
yalnızlık ve güç
birlikte olmaları çok zor olan iki kavram bence
güçlü olmak için çevrende güç alabileceğin kişiler olmalı bence
ve yalnız olmamalısın ki güçlü olduğunu hissedebil
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Güç yanında pekçok şeyi getirir. Özelliklede yanlızlığı. Ama bu demek değildirki yanlızsan güçlüsün. En güçlülerin bile sığındığı bir dost vardır. Yanlız görünseler bile...
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Yalnız asla guclu olamazsın quel-shin, senin yarı gucunde bır kısye tek basına hıc zorlanmadan oldure bılırsın oyle deyilmi? Peki iki kişiyi zorlanırsın belkı olduremezsın bile, ama üç kişi oldukları zaman senı yok ederler ve karsılarında hıc bır sey yapamıyıcak hale gelırsın.
Dragonfire doğru soylemiş en güçlülerin bile bir dostu vardır.Senin de dostun var quel-shin,onlardan simdiye kadar hiç yardım istememiş olabilirsin fakat zamanı gelince onlar seni korumaya calısıcak sen ne kadar onlardan yardım ıstemesende, onlar sana yardım edicekler.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
mutlak güç yanlızlıktır. etrafınızda bazılarının olması yanlız olmadığınız anlamına gelmez. insan kalabalıklarda bile yanlız kalabilir bide herkesi kölen yaparsan yanlız kalırsın.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k