Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Mon Oct 20, 2003 2:45 am
Mana sistemi hakkında bilgisi olanlar ve kullananlar biraz bahsederbnilir mi?
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Tue Oct 21, 2003 9:52 pm
Ben sızın grubunuzda oynıyan bır druıd olarak tam bır sacmalık oldugunu belırtıyorum ya Elundur burda dıablo mu oynuoz ya frp oynuoz
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005 Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss
Post
by Dragonfire » Wed Oct 22, 2003 1:09 am
Ne alaka anlamadım açıkcası. Mana sistemi bazı noktalarda çok uygundur. Bu konu hakkında bir açıklama ve sistem örneği göstermiştim.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Eldarin_
Kullanıcı
Posts: 2636 Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu
Post
by Eldarin_ » Wed Oct 22, 2003 2:38 am
Ya konuşuo işte zaten artık druid de değil.
Mana çok uygun bence ve sistem çok ayrıntılı bizde bahsedicem sonra şu a zman yok.Bu arada adım Morbius...
Oren_Dautry
Kullanıcı
Posts: 2577 Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Post
by Oren_Dautry » Tue Oct 28, 2003 6:27 pm
bence de mana sistemi guzel ben de kullandim ama biraz fakliydi
hem mana hem winds of magic. buyuk buyuleri ortamda esen buyu ruzgarlarinin duzenine gore ondan guc alarak yapiosun mana ise daha kucuk buyulerde sana yardimci oluyor mana insanin kendi icindeki guc olarak dusunuluyor ve manasi biten buyucu hakkaten tukeniyor yoruluyor vb....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818 Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Dilbao » Wed Oct 29, 2003 9:50 am
Siteye Upload yapılabilse kendi mana sistemini yazacaktım ama olmadı...
Upload yapacal bi yer bulursam link veririm artık.
"Lovefull Evil"
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Fri Oct 31, 2003 7:05 am
Eğer siteye birşey göndermek istiyorsan Malovan sana yardımcı olacaktır.
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Tue Nov 11, 2003 7:48 pm
Abi sen neden yardımcı olmuyorsun admaın zaten bır ton ısı var.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Wed Nov 12, 2003 2:41 am
Ben nassı yardım edeyim.Sanki siteye upload edebiliyorum.
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Thu Nov 13, 2003 10:48 pm
Ha dogru bre yaw bende sımdı okudum pardon
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...