İnsan...
Matrixte Ajan smith diyordu.
insanlar virüs gibi önüne çıkan kaynakları tükaetiyor yokediyor ve yoluna devam etmeye çalışıyor. Bütün canlılar kedi neslini devam ettirmek için bir çaba veriyor. Bize bahşedilmiş bir akıl var fakat bunu kaynakları daha bilinçli oalrak kullanmak için kullanan pek fazla değil.
Hale bakın ki Hayvanlardan daha üstün bi bilinç olduğumuzu söylerkenonlardan daha bilinçsizce davranabiliyoruz. Garip bir ironi. Kendine yeteceğindan daha fazlasını avlayan sadece insan.
Ama bi şekilde Doğanın kendini yeniliyor olması güzel. Bir bilinci olmasa bile bütün sistemler kendini korumaya çalışıyor. Umarım bigün bun insanoğlu için kötü sonuçlar oluşturmaz.
insanlar virüs gibi önüne çıkan kaynakları tükaetiyor yokediyor ve yoluna devam etmeye çalışıyor. Bütün canlılar kedi neslini devam ettirmek için bir çaba veriyor. Bize bahşedilmiş bir akıl var fakat bunu kaynakları daha bilinçli oalrak kullanmak için kullanan pek fazla değil.
Hale bakın ki Hayvanlardan daha üstün bi bilinç olduğumuzu söylerkenonlardan daha bilinçsizce davranabiliyoruz. Garip bir ironi. Kendine yeteceğindan daha fazlasını avlayan sadece insan.
Ama bi şekilde Doğanın kendini yeniliyor olması güzel. Bir bilinci olmasa bile bütün sistemler kendini korumaya çalışıyor. Umarım bigün bun insanoğlu için kötü sonuçlar oluşturmaz.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Oluşturmaya başladı bile, çevre kirlendi, kaynaklar fütursuzca kullanıldı, iklimler bile bizim yüzümüzden karıştı. dengeyi bozuyoruz, bizim yaşamamız için gerekli olan denge, yine bizim tarafımızdan düşüncesizce bozuluyor. sonumuzu tahmin etmek hiçte güç değil?
sitem ve saygılarımla...
sitem ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Vakt-i zamanında benim de kafamı böyle düşünceler kemiredurmuştu ancak şimdilerde bunu o kadar önemsemiyorum. Nasıl olsa öleceğiz ve geride bıraktığımız cesetlerimiz bunun farkında bile olmayacak. Eğer reenkarnasyona inanıyorsanız da şimdiki hayatımızı düşünün. Daha kirli bir dünyaya da şimdikine alıştığımız gibi alışacağız..
Ben de farklı bir açıdan bakmış olayım bari.
Ben de farklı bir açıdan bakmış olayım bari.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..Düzgün Yorum:
Videonun mesajı çok doğru. Zaman zaman aklımıza gelse de çoğu zaman önemsemediğimiz bir gerçek, dünya kaynaklarını çok hızlı olarak tüketiyor olmamız. Sürekli çevreyi kirletiyoruz, yaşayan canlı türlerinin sayısını (kirlilik, avlanma vs ile) ve yağmur ormanlarının miktarını azaltıyoruz ... ...
"Biz ne yapabiliriz ki" dememek lazım bu konuda, az az emekler birleşerek çok etki oluşturur.
Sığ Yorum:
O satır kullanışa hasta oldum ya
, özellikle bir yerde hızla ileri-geri savurup iki tane birden öldürüyor ya, mükemmel
.
Videonun mesajı çok doğru. Zaman zaman aklımıza gelse de çoğu zaman önemsemediğimiz bir gerçek, dünya kaynaklarını çok hızlı olarak tüketiyor olmamız. Sürekli çevreyi kirletiyoruz, yaşayan canlı türlerinin sayısını (kirlilik, avlanma vs ile) ve yağmur ormanlarının miktarını azaltıyoruz ... ...
"Biz ne yapabiliriz ki" dememek lazım bu konuda, az az emekler birleşerek çok etki oluşturur.
Sığ Yorum:
O satır kullanışa hasta oldum ya
Ilfirin Osta Tel'quessir
----------------------------
Inde Ferunt, Totidem Qui Vivere Debeat Annos,
Corpore de Patrio Parvum Phoenica Renasci
----------------------------
Inde Ferunt, Totidem Qui Vivere Debeat Annos,
Corpore de Patrio Parvum Phoenica Renasci
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Zaten öyle bir dünyada değil miyiz ki? Bizden önce dünya şimdikinden daha güzeldi. Bizden sonra da şimdikinden daha kötü olacak ama onlara bu normal gelecek tıpkı şimdi bize normal geldiği gibi. Hem ilerisinin teknolojisi de solunmayan havayı arıtıp suyu temizleyecek ama başka götürüleri olaak onun da.chosen wrote:bize inanılmaz kötü , havasının solunmadıı, suyunun içilmediği bir dünya bıraksalar nasıl olurdu peki?*
soru ve saygılarımla...
Sonuç olarak ben sadece farklı bir açı katmak istedim olaya. Yoksa ben sürekli çevreyi kirletiyorum, pilleri yere atıyorum nasıl olsa öleceğim gibi bir dşünce çıkmasın ortaya.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..vallahi burdaki yazından dediklerini çıkartmak bayaa zorFrontsideAir wrote:Vakt-i zamanında benim de kafamı böyle düşünceler kemiredurmuştu ancak şimdilerde bunu o kadar önemsemiyorum. Nasıl olsa öleceğiz ve geride bıraktığımız cesetlerimiz bunun farkında bile olmayacak. Eğer reenkarnasyona inanıyorsanız da şimdiki hayatımızı düşünün. Daha kirli bir dünyaya da şimdikine alıştığımız gibi alışacağız..
Ben de farklı bir açıdan bakmış olayım bari.
şimdi yazıkların daha açıklayıcı oldu
öyle bir dünyada da olsak, yinede tam umutsuz bir durumda değiliz, unutmayalım ki herkes kendi kapısının önünü süpürse, sokaklar tertemiz olurdu (mecazi ve gerçek anlamda
açıklama ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...

