İnsan...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
esen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am

İnsan...

Post by esen »

http://threeleggedlegs.com/humans/ Bakın bakalım sizcede böylemi :| bence hepsi doğru ne yazıkki
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Matrixte Ajan smith diyordu.

insanlar virüs gibi önüne çıkan kaynakları tükaetiyor yokediyor ve yoluna devam etmeye çalışıyor. Bütün canlılar kedi neslini devam ettirmek için bir çaba veriyor. Bize bahşedilmiş bir akıl var fakat bunu kaynakları daha bilinçli oalrak kullanmak için kullanan pek fazla değil.

Hale bakın ki Hayvanlardan daha üstün bi bilinç olduğumuzu söylerkenonlardan daha bilinçsizce davranabiliyoruz. Garip bir ironi. Kendine yeteceğindan daha fazlasını avlayan sadece insan.

Ama bi şekilde Doğanın kendini yeniliyor olması güzel. Bir bilinci olmasa bile bütün sistemler kendini korumaya çalışıyor. Umarım bigün bun insanoğlu için kötü sonuçlar oluşturmaz.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

Oluşturmaya başladı bile, çevre kirlendi, kaynaklar fütursuzca kullanıldı, iklimler bile bizim yüzümüzden karıştı. dengeyi bozuyoruz, bizim yaşamamız için gerekli olan denge, yine bizim tarafımızdan düşüncesizce bozuluyor. sonumuzu tahmin etmek hiçte güç değil?


sitem ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Vakt-i zamanında benim de kafamı böyle düşünceler kemiredurmuştu ancak şimdilerde bunu o kadar önemsemiyorum. Nasıl olsa öleceğiz ve geride bıraktığımız cesetlerimiz bunun farkında bile olmayacak. Eğer reenkarnasyona inanıyorsanız da şimdiki hayatımızı düşünün. Daha kirli bir dünyaya da şimdikine alıştığımız gibi alışacağız..

Ben de farklı bir açıdan bakmış olayım bari. :)

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Mantıksız denilemez ama mesele biz değil. Bizden sonraki nesilleriinsanoğlunun geleceğini düşünmek sanırım. Onlara İşlemedikleri bir suçun cezasını çektirmeye hakkımız var mı?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

bize inanılmaz kötü , havasının solunmadıı, suyunun içilmediği bir dünya bıraksalar nasıl olurdu peki?*

soru ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Aarashian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 51
Joined: Fri May 19, 2006 10:00 am
Location: ya Celestia ya Arborea

Post by Aarashian »

Düzgün Yorum:
Videonun mesajı çok doğru. Zaman zaman aklımıza gelse de çoğu zaman önemsemediğimiz bir gerçek, dünya kaynaklarını çok hızlı olarak tüketiyor olmamız. Sürekli çevreyi kirletiyoruz, yaşayan canlı türlerinin sayısını (kirlilik, avlanma vs ile) ve yağmur ormanlarının miktarını azaltıyoruz ... ...
"Biz ne yapabiliriz ki" dememek lazım bu konuda, az az emekler birleşerek çok etki oluşturur.

Sığ Yorum:
O satır kullanışa hasta oldum ya :), özellikle bir yerde hızla ileri-geri savurup iki tane birden öldürüyor ya, mükemmel :D :evil: .
Ilfirin Osta Tel'quessir
----------------------------
Inde Ferunt, Totidem Qui Vivere Debeat Annos,
Corpore de Patrio Parvum Phoenica Renasci
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

chosen wrote:bize inanılmaz kötü , havasının solunmadıı, suyunun içilmediği bir dünya bıraksalar nasıl olurdu peki?*

soru ve saygılarımla...
Zaten öyle bir dünyada değil miyiz ki? Bizden önce dünya şimdikinden daha güzeldi. Bizden sonra da şimdikinden daha kötü olacak ama onlara bu normal gelecek tıpkı şimdi bize normal geldiği gibi. Hem ilerisinin teknolojisi de solunmayan havayı arıtıp suyu temizleyecek ama başka götürüleri olaak onun da.

Sonuç olarak ben sadece farklı bir açı katmak istedim olaya. Yoksa ben sürekli çevreyi kirletiyorum, pilleri yere atıyorum nasıl olsa öleceğim gibi bir dşünce çıkmasın ortaya. :D Sırf çöp kutusu olmadığı için cebimde günlerce çöp taşıdığım oldu. Aktif bir etkim yok belki ama bilinçli olarak çevreyi kirltetmiyorum.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
chosen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1299
Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:

Post by chosen »

FrontsideAir wrote:Vakt-i zamanında benim de kafamı böyle düşünceler kemiredurmuştu ancak şimdilerde bunu o kadar önemsemiyorum. Nasıl olsa öleceğiz ve geride bıraktığımız cesetlerimiz bunun farkında bile olmayacak. Eğer reenkarnasyona inanıyorsanız da şimdiki hayatımızı düşünün. Daha kirli bir dünyaya da şimdikine alıştığımız gibi alışacağız..

Ben de farklı bir açıdan bakmış olayım bari. :)
vallahi burdaki yazından dediklerini çıkartmak bayaa zor :wink:
şimdi yazıkların daha açıklayıcı oldu :)

öyle bir dünyada da olsak, yinede tam umutsuz bir durumda değiliz, unutmayalım ki herkes kendi kapısının önünü süpürse, sokaklar tertemiz olurdu (mecazi ve gerçek anlamda :) )

açıklama ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Post Reply