Yay kullanan yada yapanlar...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Yay kullanan yada yapanlar...

Post by Dreamscape »

ya ben hep merak etmişimdir hayatımda hiç yay görmedim ( filmler hariç :D ) ve yapabilmek içinde uğraştım ama en fazla 1 gün dayandı nasıl yapılacağını bilen varmı valla ACAYİP merak ediyorum!!!
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ehehe benim var bitane. dışardan cok dandik gözüküo ama iyi bişiy oldu baya :)
şimdi dayımla birlikte yaptık sen deneyince olmassa suç atma bana :)
düzgün bir tahta parçası alıosun, bir şekilde kalmasını istediğin şakilde tahtayı ıslatarak gece boyunca bırak.
sabah açtığın zaman tam şekli olmaz ama genede biraz esnemiş olur. önemli olanda o zaten. sonra 2kat çamasır ipini birbirine sararak yayın iki ucuna bağla.( burda çamaşır ipi komik gelebilir ama harbi baya esnio.)

ok içinde uçurtma çitası aldık. yuvarlak olcak şekilde zımparala elinde mis gibi oluo valla.
biraz varoş işi oldu ama sağlam oldu. :-P

bi sorun olursa gene sorarsın sen bana...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

sagol yavastan baslıyım yapmaya
kilerik
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 42
Joined: Sat Apr 29, 2006 10:00 am
Location: Sabancı Üniversitesi - İstanbul

Post by kilerik »

Sc-Fi ile ilgilenenler için gauss rifle veya tesla coil yapımını anlatsam dinleyenim olur mu? :idea:

Olmaz biz illa da fantastik şeyler istiyoruz diyenler için Japonya'ya gider katana yapımını öğrenirim sizin için... :wink:
Heresy grows from idleness...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Eskiden plastik bi yayım vardı plastik yapışan okları da vardı. Baya oynamıştım onlarla.
Sonra esnek bi ağaçtan babamla bi yay yapmıştık. Atıyodu ama çok fazla da başarılı oldğunu idda etmemeli :)

Onun dışında bizim evde de ahşap modern bir yay var. Ağırlık bağlamak için gerekli yerler vesaire var.

Ama bu sitede işin üstadı Fallendır. Kendisi lisanslı okçu. O gelirse daha iyi yardımcı olur sanırım :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

waaay. sitede lisanslı okçumuz varmışta haberimiz yokmuş ha.
gelsinde bende soriim 3-5 bişiyler merak ettiklerim var...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

kilerik wrote:Sc-Fi ile ilgilenenler için gauss rifle veya tesla coil yapımını anlatsam dinleyenim olur mu? :idea:
Ben dinlerim abi, anlat sen. Hatta yaptığım gauss riflelar güzel olursa seneye yapacağım liveda kullanırım ve hatta liveda kullanabilmek için sci-fi liveı yaparım. :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
kilerik
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 42
Joined: Sat Apr 29, 2006 10:00 am
Location: Sabancı Üniversitesi - İstanbul

Post by kilerik »

şu anda yapılan gauss ve coil silahları boncuk atar tabanca gücündeler ama ilerde daha iyi manyetikler yapılırsa (ki bu ufak bir pilde yüksek enerjiyi saklayabilme yeteneğimize bakar) patlamalı silahların önüne geçebilirler.

Tesla coil ise bir insana veya tanka yıldırım atabilecek kadar kontrol edilemiyor.
Heresy grows from idleness...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Abi ben prop item yapılmasından bahsediyorsun diye yorumlamışım ya. Sen ciddi ciddi gauss tüfeği diyosun tesla coil diyorsun.
Ben strafor, kablo vb. kullanarak yapacaktım o item'ları.
:D

Hııı.
Demek oricinal. Sen tarif et abi, ben malzeme toparlamaya başlayayım.
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
Post Reply