1-) Karakter kağıdımı oluşturduktan sonra kime ya da nereye yollayacağım?
2-) Karakter kağıdımı mesaj olarak mı, yoksa redbladeden çıkarılan kağıt olarak mı yollamalıyım?
3-) Redblade'den çıkarmalıysam nasıl yapacağım?
4-) Karakter yaratma sırasında eşya alımından artan para cebimde mi kalacak, yoksa uçup gidecek mi?
Nacizane bir büyücünün soruları
Herhangi bir oyuna girdiğinizde oyunun sorumlusuna yollayabilirsiniz karakter kağıdını. şu sıralar bütün oyunlara Lord Necros bakıyor.
Hangi şekilde yolladığınız aslıdna farketmez ama sanırım redbladin oluştırduğu html dosyası daha bir makbule geçecektir.
Karakter oluşturma işlemi tamamlandıktan sonra redblade karakter kağıdını kaydetmek için bir seçenek sunuyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Yanılöıyorsam para cebinizde kalacak.
iyi eğlenceler dilerim...
Hangi şekilde yolladığınız aslıdna farketmez ama sanırım redbladin oluştırduğu html dosyası daha bir makbule geçecektir.
Karakter oluşturma işlemi tamamlandıktan sonra redblade karakter kağıdını kaydetmek için bir seçenek sunuyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Yanılöıyorsam para cebinizde kalacak.
iyi eğlenceler dilerim...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Evet, Redblade karakter kağıdını html formatında kaydediyor. En sonunda bu seçenek mevcut. Artan para da cepte kalıyor. Yani oyuncu en basit eşyaları alıp, cebinde yığınla parayla dolaşma imkanına sahip.
Saygılarımla.
Saygılarımla.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.

