Nacizane bir büyücünün soruları

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Nacizane bir büyücünün soruları

Post by mikael »

1-) Karakter kağıdımı oluşturduktan sonra kime ya da nereye yollayacağım?
2-) Karakter kağıdımı mesaj olarak mı, yoksa redbladeden çıkarılan kağıt olarak mı yollamalıyım?
3-) Redblade'den çıkarmalıysam nasıl yapacağım?
4-) Karakter yaratma sırasında eşya alımından artan para cebimde mi kalacak, yoksa uçup gidecek mi?
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Herhangi bir oyuna girdiğinizde oyunun sorumlusuna yollayabilirsiniz karakter kağıdını. şu sıralar bütün oyunlara Lord Necros bakıyor.

Hangi şekilde yolladığınız aslıdna farketmez ama sanırım redbladin oluştırduğu html dosyası daha bir makbule geçecektir.

Karakter oluşturma işlemi tamamlandıktan sonra redblade karakter kağıdını kaydetmek için bir seçenek sunuyordu yanlış hatırlamıyorsam.

Yanılöıyorsam para cebinizde kalacak.

iyi eğlenceler dilerim...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Evet, Redblade karakter kağıdını html formatında kaydediyor. En sonunda bu seçenek mevcut. Artan para da cepte kalıyor. Yani oyuncu en basit eşyaları alıp, cebinde yığınla parayla dolaşma imkanına sahip.

Saygılarımla.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Post Reply