İstanbulda DM aranıyor

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
quitalapath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:00 am

İstanbulda DM aranıyor

Post by quitalapath »

avrupa yakasında 3 kişilik bir grubumuz var 3,5 versiyonu oynatabilecek bir dm araıyoruz kitaplarımız mevcut
User avatar
mortiis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 22
Joined: Tue May 30, 2006 10:00 am

Post by mortiis »

oke oynatırım benim msn adresim berkay_senturk@hotmail.com burdan ulaşabilirsinizbana :-P
Post Reply