“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
quitalapath
- Kullanıcı

- Posts: 1
- Joined: Wed Jun 21, 2006 10:00 am
Post
by quitalapath »
avrupa yakasında 3 kişilik bir grubumuz var 3,5 versiyonu oynatabilecek bir dm araıyoruz kitaplarımız mevcut
-
mortiis
- Kullanıcı

- Posts: 22
- Joined: Tue May 30, 2006 10:00 am
Post
by mortiis »
oke oynatırım benim msn adresim berkay_senturk@hotmail.com burdan ulaşabilirsinizbana
