bu, oyunun sıfatlarından sadece biri...
mesela ben ilk oynadımda oyunun sonunun adada mutantlar ve bilg.ler arasında sıkıcı geçtiğini duyduğumda oyunu bitirmeme özgürlüğümü kullanmıştım
sonra bitirdim tabe...
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Yaw norticus vallaha helal olsun bence sen oraya bır sık daha eklesen daha ıyı olur.quel'ın dedıyı gıbı.
Cdyi ara sora yukle ayarlarını yap. Oyna gunlerce sora bitir.Ondan sonra anketı ısaretle ohhhhhhh.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Ben Baldurs gate den sonra oynadım ve bence daha eski olmasına rağmen Baldurs gate den daha zevkliydi. Hatta sadece zevkli değildi beni ekranın başında tuta tuta radyasyon bağımlısı yapmıştı.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
slmlar falloutçu kardeşler. Bilmeyenler olabilir, Fallout'un masaüstü kuralları çıktı gayri. linki gönderdim, yakında indir kısmından ulaşabilirsiniz heralde. Bi de char sheet gönderdim. Buradan adminlere de slm ediyorum. Bu arada fallout PnP için bkz : http://www.iamapsycho.com/fallout/
Valla ben 3 kişilik bi partiyi oynatmaya başladım, adamlar uyuşturucu satıcısının önde gideni oldular, hehe. Budur fallout. Uğraşamam öyle bissürü hero ilen