Ben Invisible War'u 8 saatte cumartesi gecesi bitirdim. (Yine) çok hoşuma gitti. şimdi de JK 2: Jedi Outcast oynuyorum ama, yarısı kadar zevk almıyorum oyundan ya. Off. Deus Ex ekibi her ay oyun çıkarsa çok bi güzel olur ya.
Deus Ex'i epey gecikmeli olarak oynamış ve bitirmiştim. Onun ardından da Fable oynamaya başlamıştım. Aklıma doluşan sorular şunlardı: "Bu kahraman akademisi beni niye kurtardı, niye yardım ediyo?" "Ben niye bu adamların verdiği görevleri yapıyorum?" "Ya bu adamlar kesin evil lan!", "Kahraman Akademisinin arkasında bir gölge güç olabilir mi aceba?"...
Böyle gider.
Yani, hala orada oynamamış birileri varsa, gitsin, bulsun oynasın bu oyunu. Oy oy oy dersiniz. Bu kadar derin komplolu oyun zor bulunur(Birinci oyunun senaryosu "Invisible War"dan daha iyiydi bence bu arada. Invisible War'da da "Omar"lar efsane olmuş, o ayrı
