Deus Ex

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Deus Ex

Post by occultsearcher »

Ya şimdi onu bunu bırakın da, Deus Ex oynamış, sevmemiş insan var mı burada ya?

Ben Invisible War'u 8 saatte cumartesi gecesi bitirdim. (Yine) çok hoşuma gitti. şimdi de JK 2: Jedi Outcast oynuyorum ama, yarısı kadar zevk almıyorum oyundan ya. Off. Deus Ex ekibi her ay oyun çıkarsa çok bi güzel olur ya.

Deus Ex'i epey gecikmeli olarak oynamış ve bitirmiştim. Onun ardından da Fable oynamaya başlamıştım. Aklıma doluşan sorular şunlardı: "Bu kahraman akademisi beni niye kurtardı, niye yardım ediyo?" "Ben niye bu adamların verdiği görevleri yapıyorum?" "Ya bu adamlar kesin evil lan!", "Kahraman Akademisinin arkasında bir gölge güç olabilir mi aceba?"...
Böyle gider.

Yani, hala orada oynamamış birileri varsa, gitsin, bulsun oynasın bu oyunu. Oy oy oy dersiniz. Bu kadar derin komplolu oyun zor bulunur(Birinci oyunun senaryosu "Invisible War"dan daha iyiydi bence bu arada. Invisible War'da da "Omar"lar efsane olmuş, o ayrı :D)...
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

1'de iyiydi 2'de iyi,oynadığım en iyi oyunlar listesi yapsam üst sıralarda kendine güvenilir bir yer edinirdi ikiside.
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Deus Ex 1 benim çok sevdiğim oyunlar arasındaydı o zamanlar, ama bazen katlanılamayacak kadar zor ve gereksiz şeyler çıkıyordu karşıma. Bu yüzden o oyunu bıraktım
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Evet bazen anormal zor şeyler çıkabiliyordu karşısına insanın. Bazı yerleri hakikaten gereksiz zorlaştırmışlardı.
Ama senaryosu muhteşemdi. "şimdiye değin yazılmış en iyi oyun" diye boşuna iddia etmiyordu bence yapımcıları.
İkinci oyunda dünyayı filan da süper bir hale getirmişlerdi(hem böyle cyber-punk gibi, hem böyle post-apoc gibi, üff nası sevdim, belli değil).
Bu oyunun masaüstünü yapsalar, nasıl oynanır, onu bilmiyorum. Tabii çok sağlam komplo kurabilecek GM lazım, o ayrı.
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
Post Reply