Kendi Uçağınızı Yaratın..

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

:D Zaten yapacağımdan sormadım ilgimi çekti sizinle paylaşayım dedim. Doğru söyledin dört sinek birlikte çalışıp ortak bir yöne doğru uçmazlar herhalde :) Ama ne yalan söyleyeyim enteresan geldi.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Sinekler bu maketi havalandırabilir ama uçak doğru dürüst uçmaz, yani havada süzülmez. En fazla havaya kalkar o kadar.
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

occultsearcher wrote:Sinekleri yakalasan bile büyük ihtimalle üzerine bağladığın şeyler onlara çok ağır gelir zor kalkarlar. Kalkarlarsa da aerodinamik bir uçuş bekleme, dört sinek birlikte çalışıp ortak bir yöne uçacak değil. Saçma salak uçar, büyük ihtimalle de çakılır.
Budur! :mrgreen:

Eğer dikkat ettiyseniz, aynı ortamdaki sinekler genellikle birbirlerine yaklaşıp it dalaşına girerler. Yani bu sebeple bu uçak havalanır, ama sineklerin birbirlerine girme sevdaları uğuruna bir milim ilerlemez. En fazla takla atar, çakılır. Sinek bunlar, at değil. :mrgreen:

Hem ayrıca, sinekleri sevelim, hayvansever olalım! :mrgreen:
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Sonuçta o da bir can. Yazıktır diyorum ve böyle bir şey yapmayı düşünenleri (sineği buzdolabına koyma, ayaklarını kibrite yapıştırma..) kınıyorum.

Bana sorarsanız uçar gibi geliyor, tabii uçağı ne kadar iyi yaptığınıza bağlı. Sineklerin yön değiştirme sistemlerini pek iyi bilmiyorum ama bana uçar gibi geliyor.

Ayrıca sineklere 'motor' denmesinden de ayrı bir rahatsız oldum... :|

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Oncelikle sinek dediğimiz şey hayvan değil böcek :D

Yolda yürürken bu "yandan 4 sinekli uçak" ı yanınızdan geçerken görüyorsunuz.
Tepki ne olurdu acaba?
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

valla ben önce şaşırır sonra kopar sonrada ''ulan bende becerebilir myim acaba?'' diye düşünmeden edemem ama böyle birşey yapacağımı sanmıyorum
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

yaa böyle bir canilik olamaz. zaten o uçak uçmaz sineğin biri sağa biri sola gitmek isterse yerinde kalır o uçak. her sinağin aynı an da uçmakistiyeceğini nerden biliyoruz.
_raistlin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 110
Joined: Wed Jul 12, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by _raistlin_ »

oldu olucak altına bide solucan yapıştıralım füze diye atarız. al sana savaş uçağı...
saçma uçmaz bence..
<div>the master of past and NOW!</div>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Hayvan ya da bocek farketmez, yani hayvan severler şimdi nesli tükenmekte olan bir kelebek neslini koruamayacaklar mı?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

Bence o uçağın uçması zor gibi geliyor.Ama ben genede bi denemek isterdim.Fakat uğraşılcak bişi deil.

Sineklere acıdığımda söylenemez.Ve bence bunun hayvanseverliklede ilgisi yok.Ã?ünkü her cins evcil hayvanı besledim.Her yaz ormanda kamp kurarım ama bi sivrisinek gördüğümde veya sinek anında duvara yapıştırırım hemde büyük bir zevkle.
<div>Tári Nénharma....</div><br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben sadece sivrisinekleri hayvan olarak görmüyorum, doğal döngü yüzünden öldürüyorum yani gerekli olduğu için :-o
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Gaiatar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 64
Joined: Fri Jun 30, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaiatar »

bunun hayvanseverlikle ilgisi yok..vicdanla ilgisi var..sonuçta kedi köpek sinek farketmez, hepsinin sinir sistemi var, canı var..ha illa ki öldürmen gerekir o ayrı. öldürmek doğa kanunu ama bu resmen işkence.

peki uçar mı? bence başka bi kanatlı olsa uçabilir belki ama o sinekçikler uçuramaz onu.
uçurmasınlar da zaten..
aslında sokrates diye biri yok...aslında platon şizofren...
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Zaten uçsa bile o uçak zaten sineklerin ömrü kadar olacaktır olmasa bile devamlı soğutulmuş sinek tavsiyesi lazım :) ki bu da çok uğraşlı ve her seferinde de sinekler adaptasyon gösteremeyebilir. Gereksiz bir buluş :D 8)
And i still wonder if you ever wonder the same!...
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

SacoKhan wrote:Hayvan ya da bocek farketmez, yani hayvan severler şimdi nesli tükenmekte olan bir kelebek neslini koruamayacaklar mı?
Kesinlikle katılıyorum. Hem sinekleri öldürmek ayrı, eziyet çektirmek ayrı.Sonuçta yemek için, doğanın dengesi olduğu için koyunları da öldürüyoruz. Ama koyunları boz bolabına atsak, sonra da bacaklarından bir yere yapıştırsak ne derece doğru olur? Ya da aynısı bir insana yapılsa?

Yolda yürürken yanımdan böyle bir şey geçse bunu kimin yaptığını anlamak için bir spot check atardım. Eğer tutturursam hemen belimin arkasındaki hançerimi çekip adamın iki kaşının ortasına atardım. Ya da yok yok, adamı yakalayıp buzdolabına attıktan sonra ayaklarına ağırlık yapıştırırdım...

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Yahu var ya iyi ki ilgimi çekti diye açtım başlığı neredeyse site ikiye bölünecek sinekseverler sineksevmeyenler diye :D

Sapmayalım konudan. :) Ã?ekemiyorsunuz tabi adamı oturmuş bulmuş :-P
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Locked