Sorular (WoW için)

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Bu arada video demişken Pink side of WoW adlı videoyu izlemenizi şiddetle tavsiye ederim, oyuna bakış açısını değiştiriyor gerçekten...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Critical ve Video dendiğinde aklıma geldi ama bi yerde var arayın bulun..bi warlock un PVp videolarını izlemiştim de...oy oy oy! adaın karşısında kimse duramıyodu adamın bildiğimiz shadow bolt ile 6k damage koyduğunu gördüm...şaka gibi geldi başta ama biraz araştırdık adam gerçekmiş yani herhangi bir hile yada katakulli yok işin içinde. ..adam bi fear bi succubus iki shadow bolt ile her classı yıkıyodu...

Bende lvl 50 priest im ile mind blast ile 800 vurduğuma seviniyordum o sıralar sonra bırakmıştım karakterimi bunalıma girmiştim :P

Bu arada Sacokhan lvl 60 icemage ve 1k dmg ile ilgili dediğin doğru ise bi fire mage lvl 45 te nerdeyse lvl 60 ice spec. mage nin dmg ına yaklaşıyo....
bunu uyuzluk olsun diye yazmıyorum sakın yanlış anlama sadece kendimce bir iki hipotez çıkarmaya çalışıyorum :P

May the Elune lights your paths!

saygılar...
To Live is To Die!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

şimdi öyle düşünüyor olabilirsin ama lvl 45 bir fire buildli mage'in o lvl 60 ice mage'e vurabilme şansı var, ayrıca o lvl 60ın lvl 45 arkadaşa crit şansını göz önüne alırsak; lvl 45 arkadaşın lvl 45lerle takılması daha iyi gibi duruyor ne dersin? yani herşey damage değil çünkü ben 43 hunter'ımla o 45 fire mage'in büyü yapmak için ellerini oynatmasına izin vermem...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

zaten hunter iyi oynandığında tam büyücü katili oluyo (zaten nerdeyse her oyunda archerlar anti-caster bir class :) HUnterları iyi bilirim önceleri vardı benim de bi hunter ım :P Hunter oyunun oynaması en zevkli karakteridir ve her türlü karşı fikrede başarı ile savunurum bu düşüncemi :P

Bu mage olayında da zaten lvl 45 mage o dediğim dmg için fireball ını atmasının cast time ı 6 sn! yani adam 6 sn boyunca lömbek gidi durmak zorunda kalıyo tabi bu PvP ya da saldırı altında iken hiçbir işe yaramıyo:P bi köşe de gizli saklı atması lasım bunu :P

Bundan sonra firemagelere ölüm! yaşasın ıcemageler! :P

Teşekkürler!
To Live is To Die!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

şöyle işte, eğer arcane 'de fire birlikte güzel bir şekilde gidersen (bu arada 6 saniye olan pyroblast) o pyroblastı kullanmana hiç gerek kalmaz, ilk başta sheep'le başlayarak bir çok kombinasyon kullanabilirsin. Icemagelerin de damage sorunu var işte, eğer normal spellerinde critleri yakalarsa yenme şansı çok fazla olur ama o da işte şansa bakıyo.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

PvP düşünüyorsan undead mage, arcane-fire (Will of the forsaken'la feardan kurtulmak ve +10 shadow resist güzel avantajlar)
PvE düşünüyorsan gnome mage, arcane-frost (%5 daha fazla inteligence=mana ve biraz daha fazla kritik şansı)

Alliance her zaman salakların büyük bir çoğunu toplar, horde'da deneyimli oyuncular daha fazladır.
Horde'da RP daha azdir (genelde ezdim, büktüm, PvP'de en iyi benim herkesi harcarım havası hakimdir) fakat dayanışma daha fazladır.
Alliance genelde Horde'un 3 katı oyuncuya sahip olduğu için Battle Ground sırasına girdiğin anda oyuna girersin, alliance'ta 1 saat sıra beklersin (şaka değil).
Horde'da daha az kişi olduğu için genellikle raid yapan guild daha azdır ve başarılı olan da daha azdır.

Bunları göz önünde bulundurarak seçimini yapabilirsin.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Bende bir soru sorayım Horde nin shaman classını en iyi oynatabilecek ırk hangisidir ? Ve skill olarak ne önerirsiniz?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Valla shaman'lar tam manar bir class, eskiden guclu olduklarini dusunurdum fakat bir noktadan sonra ne PvP'de ne de PvE'de o kadar önemli olmadıkları anlaşılıyor.

Orcları pvp'de çok başarılı buluyorum o yüzden orc derim (25% stun'a resist ettikleri için)

Yine de bana sorarsan, eğer hem buyucu, hem savasci gibi hibrit bir karakter oynamak istiyorsan shaman olacağına druid olmani tavsiye ederim. Ayı olduklarında warriordan daha cok canlari ve armorlari oluyor, roguelar gibi gizlenip ravage gibi ozelliklerle backstap tarzi zarar verebiliyorlar, buyu ile zarar verebiliyorlar ve tabii ki iyilestirebiliyorlar. Paladinden sonraki PvP'de en dayanikli class ayni zamanda.

Ben hibritleri hic sevmiyorum nedense, bir işi yapacaksan tam yapacaksın. Warrior şiddetle tavsiye ediyorum, çok eğlenceli bir class ve kimseyi bufflamak / cleanse / dispell etmek zorunda değilsiniz. Başkalarına muhtaçsınız ama onlar size daha çok muhtaç raidlerde ve pvp'de. Bir de screenhot iliştireyim buraya

1633 non-crit sweeping strike

Ã?yle videolardaki gibi berserker buff / death wish / recklessness filan da yoktu üzerimde :P
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
FaRaSTu
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 231
Joined: Sat Dec 25, 2004 10:00 am
Location: Hithlum-İzmir

Post by FaRaSTu »

Raistlin wrote:PvP düşünüyorsan undead mage, arcane-fire (Will of the forsaken'la feardan kurtulmak ve +10 shadow resist güzel avantajlar)
PvE düşünüyorsan gnome mage, arcane-frost (%5 daha fazla inteligence=mana ve biraz daha fazla kritik şansı)

Alliance her zaman salakların büyük bir çoğunu toplar, horde'da deneyimli oyuncular daha fazladır.
Horde'da RP daha azdir (genelde ezdim, büktüm, PvP'de en iyi benim herkesi harcarım havası hakimdir) fakat dayanışma daha fazladır.
Alliance genelde Horde'un 3 katı oyuncuya sahip olduğu için Battle Ground sırasına girdiğin anda oyuna girersin, alliance'ta 1 saat sıra beklersin (şaka değil).
Horde'da daha az kişi olduğu için genellikle raid yapan guild daha azdır ve başarılı olan da daha azdır.

Bunları göz önünde bulundurarak seçimini yapabilirsin.
Raistlin in dedikleri tamamen doğru ve hepsine katılıyorum... Başta herkes (ama herkes) Alliance ta başlamak ister. O yüzden çömezlerin tamamına yakını Alliance olur.Horde daha deneyimli adamların mekanıdır... Ayrıca BG olayıda tamamen doğru Ally karakterim ile hiç beklemeden (daha doğrusu üstte verilen esimated time içinde BG ye girdiğim hiç olmadı Horda char ile beklediğim hiç olmadı :P

Saygılar...
To Live is To Die!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Raistlin wrote:PvP düşünüyorsan undead mage, arcane-fire (Will of the forsaken'la feardan kurtulmak ve +10 shadow resist güzel avantajlar)
PvE düşünüyorsan gnome mage, arcane-frost (%5 daha fazla inteligence=mana ve biraz daha fazla kritik şansı)

Alliance her zaman salakların büyük bir çoğunu toplar, horde'da deneyimli oyuncular daha fazladır.
Horde'da RP daha azdir (genelde ezdim, büktüm, PvP'de en iyi benim herkesi harcarım havası hakimdir) fakat dayanışma daha fazladır.
Alliance genelde Horde'un 3 katı oyuncuya sahip olduğu için Battle Ground sırasına girdiğin anda oyuna girersin, alliance'ta 1 saat sıra beklersin (şaka değil).
Horde'da daha az kişi olduğu için genellikle raid yapan guild daha azdır ve başarılı olan da daha azdır.

Bunları göz önünde bulundurarak seçimini yapabilirsin.
Haklısında şimdi grup olarak falan oynadığında eksik bir tek shamansa o eksiğin tamamlanması için shaman olursun.Bir arkadaşım tauren shaman ol dedi skill olarak ta frost a dayan dedi.Druid falan gereksiz..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply