Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
emerus
Site Çizeri
Posts: 361 Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..
Post
by emerus » Sun Sep 10, 2006 3:07 am
wow serisini bir çoğumuz severek oynuyoruz işte size WOW dan bir zafer tablosu
aralarında tanıdık yüzler çıkabilir dikkat!!
http://nihilum-gaming.co.uk/images/loot.jpg
emerus "druid of elderlights"
was here...
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Sun Sep 10, 2006 4:25 am
Çok dedhşet resim olmuş her taraf epic item zaten
.Bu kadar kişiyi fotoğraf için toplamak zordur.Toplayanı tebrik etmek lazım.Taurenler falan çok hoş şık durmuş arkada
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Aredheliquas
Kullanıcı
Posts: 1039 Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Aredheliquas » Sun Sep 10, 2006 6:29 am
aaah ah...
su oyunu oynayamadım bi ona içim yanıo...
su guzellie bak yaa...
ellerine sağlık kardeş...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Sun Sep 10, 2006 7:39 am
asada ve yüzükte gözüm kaldı ne yalan söyliim. Hoş olmuş. Ã?oğu sunucuda yenemiyorlarmış herihi burda yenmişler anlaşılan.
Aliance resmi olsa daha çok hoşuma giderdi ama. Ã?nde kesin gnomelar olurdu
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Darktimes
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Darktimes » Sun Sep 10, 2006 7:53 am
Horde rulaz derim böyle çok daha hoş olmuş
.
Ultima bırakılmaz, ara verilir
Aredheliquas
Kullanıcı
Posts: 1039 Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Aredheliquas » Sun Sep 10, 2006 4:34 pm
Efla wrote: asada ve yüzükte gözüm kaldı ne yalan söyliim. Hoş olmuş. Ã?oğu sunucuda yenemiyorlarmış herihi burda yenmişler anlaşılan.
Aliance resmi olsa daha çok hoşuma giderdi ama. Ã?nde kesin gnomelar olurdu
+1
bende alliance yi severim...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>