Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
paul sernine
Gölge Ustası
Posts: 134 Joined: Tue Apr 12, 2005 10:00 am
Post
by paul sernine » Sun Sep 03, 2006 9:19 pm
Filmi izleyen lonca üyeleri var mı, varsa filmi nasıl buldunuz? Asene Lupin gördüğüm en iyi hırsız. Siz hakkında neler düşünüyosunuz, beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yönleri var mı?
haplo25
Kullanıcı
Posts: 401 Joined: Mon Jun 14, 2004 10:00 am
Location: Nexus
Post
by haplo25 » Sun Sep 10, 2006 8:37 pm
Bir arkadaşım bu film için çok güzel dedi
Ashaman tötet!!!
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Sun Sep 10, 2006 9:38 pm
Filmler Çalgı parşomn sahneye daha uygun sanırım.
Taşıyorum...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Mon Sep 11, 2006 12:27 am
Bu filme gitmeye kararsızım. İzleyenlerin Yorumlarını okuyup öyle gitmeyi düşünüyorum