Lightsaber Arts

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Lightsaber Arts

Post by mikael »

ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

http://www.youtube.com/watch?v=iZ8zRrD3Y4M&NR


üstteki linkleri izlerken gördüm epey beğendim.. obi wan ın çömezliğini anımsamak hoşuma gitti :)
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

bikacını izleyebildim hepside cok hoştu...
gerisinide izliycem birasdan :wink:
teşekkürler
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Lightsaber dendiğinde ağzımın suları yeri ıslatmaya başlar.. Hele lightsaber duel dendiğinde.. Can simidiniz yoksa ortamdan kaçmanız gerekir.. Sağol Setsuna
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

japonlara jedilık yakışmıor gibi...
ya da öyle geldi :angel:
emerus "druid of elderlights"
was here...
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Benim de ligthsaber koleksiyorum vardı bir aralar, onu dökeyim.

http://www.youtube.com/watch?v=_ID3BP2ibZM

Koleksiyonum kaybolmuş. :cry: Bir tane çok güzel vardı, onun gitmesine çok üzüldüm. Uzun uğraşlarıma rağmen tekrar da bulamadım. Eğer bilen varsa linkini yollayabilir mi?

Code: Select all

3 genç evde Star Wars Academy oynarken kapıya bırakılan lightsaber'ları denemeye çıkarlar ve olaylar gelişir...

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
celebnor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Sat Dec 11, 2004 10:00 am

Post by celebnor »

ben de uzun zaman sonra star wars oynadım:D usta yodayla kapısmak gercekten keyifli oldu
Auré Entuluva...Outa i lomé
Post Reply