Iron Maiden Yeni Album - A matter of life and death

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Iron Maiden Yeni Album - A matter of life and death

Post by Artex_Croma »

En son 2003 yılında "Dance of Death" adlı stüdyo albümüyle ortalığı dağıtan Maiden yeni albümü "A Matter of Life and Death" ile karşınızda!!!

28 Ağustosta satışa sunulan albüm;
1. Different World
2. These Colours Don't Run
3. Brighter Than A Thousand Suns
4. The Pilgrim
5. The Longest Day
6. Out Of The Shadows
7. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
8. For The Greater Good Of God
9. Lord Of Light
10. The Legacy

isimli şarkılardan oluşuyor.
Ayrıca 7. şarkı olan "The Reincarnation Of Benjamin Breeg " 'nın da klibi mevcut.
Image
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
ombuspider
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 347
Joined: Sun Aug 27, 2006 10:00 am
Location: New California Republic

Post by ombuspider »

Albümü oturup baştan aşağ, bütün şarkılarıı incelemiş değilim fakat genel olarak çok güzel bi albüm oldugunu söyleyebilirim..
Özellikle The Reincarnation Of Benjamin Breeg , Single için doğru bi seçim.. Gerek müzik olsun gerek sözler olsun albümün kalitesini ortaya koyan bi parça olmuş.. Ve ilk klibi de bu parçaya çekmeleri kanımca çok doğru bi karar..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Different World benim şimdlik favorim oldu :D
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

"The Reincarnation Of Benjamin Breeg" Harika bir şarkı dinledim ve direk aşık oldum bu şarkıya :D . İron Maiden yine bekleneni yapmış, harika bir ablüm kapağı :) .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Dinleme fırsatı bulamadım ama albüm kapaklarının güzelliğini Dance of Death ile bozduktan sonra bu albümler tekrar toparlamışlar diyebilirim.

Güzel kapak, hakkını vermek gerek. :)

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
ElvenBard
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
Location: Forgotten Realms
Contact:

Post by ElvenBard »

genel olarak Iron Maiden çizgisinde bi albüm, 3 gitar gayet güzel kullanılmış zaten bu aralar eski baba gruplar sağlam albümlerle dönüyolar Slayer gibi. darısı ManowaR'ımın başına, Warriors of the World'ten daha iyi bişi temenni ediorum tüm kalbimle... :(
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Post Reply