En son 2003 yılında "Dance of Death" adlı stüdyo albümüyle ortalığı dağıtan Maiden yeni albümü "A Matter of Life and Death" ile karşınızda!!!
28 Ağustosta satışa sunulan albüm;
1. Different World
2. These Colours Don't Run
3. Brighter Than A Thousand Suns
4. The Pilgrim
5. The Longest Day
6. Out Of The Shadows
7. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
8. For The Greater Good Of God
9. Lord Of Light
10. The Legacy
isimli şarkılardan oluşuyor.
Ayrıca 7. şarkı olan "The Reincarnation Of Benjamin Breeg " 'nın da klibi mevcut.
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Albümü oturup baştan aşağ, bütün şarkılarıı incelemiş değilim fakat genel olarak çok güzel bi albüm oldugunu söyleyebilirim..
Özellikle The Reincarnation Of Benjamin Breeg , Single için doğru bi seçim.. Gerek müzik olsun gerek sözler olsun albümün kalitesini ortaya koyan bi parça olmuş.. Ve ilk klibi de bu parçaya çekmeleri kanımca çok doğru bi karar..
With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
"The Reincarnation Of Benjamin Breeg" Harika bir şarkı dinledim ve direk aşık oldum bu şarkıya . İron Maiden yine bekleneni yapmış, harika bir ablüm kapağı .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
genel olarak Iron Maiden çizgisinde bi albüm, 3 gitar gayet güzel kullanılmış zaten bu aralar eski baba gruplar sağlam albümlerle dönüyolar Slayer gibi. darısı ManowaR'ımın başına, Warriors of the World'ten daha iyi bişi temenni ediorum tüm kalbimle...
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>