Hediye
Hediye
Bazen oluyor ki hediye bulmaktan aramaktan düşünmekten deliyorum ..Bende dedim delirmiyeyim geleyim buraya yazayım
.Ben genç bayan arkadaşıma hediye arıyorum.Sizce ne alabilirim ? Bütün fikirlere açığım şimdiden herkese teşekkür ediyorum.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
emerus
- Site Çizeri
- Posts: 361
- Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
- Location: dark city arcadia bazen istanbul..
bütçenden bahsetmemişsin bak olmadı şimdi 
bütçeni öğrenci olarak hesaplarsak.. sevgiliin olduğunu da kabul edersek..
parfüm öneririm.. hangi parmüm dersen şimdi onu da sen bulacan.. herkes aynı parfümü beğenmez..
aranızdaki ilişki sevgiye daynıorsa kocaman bir ayıcık al şirin bişiy mesela..
aranızdaki ilişkli başka şeylere dayanıyorsa 18+ türünde hediyeler alabilirsin

bütçeni öğrenci olarak hesaplarsak.. sevgiliin olduğunu da kabul edersek..
parfüm öneririm.. hangi parmüm dersen şimdi onu da sen bulacan.. herkes aynı parfümü beğenmez..
aranızdaki ilişki sevgiye daynıorsa kocaman bir ayıcık al şirin bişiy mesela..
aranızdaki ilişkli başka şeylere dayanıyorsa 18+ türünde hediyeler alabilirsin
emerus "druid of elderlights"
was here...
was here...
Hemen ilişki diye değerlendirdin
türk milletin özelliği bu sanırım
Neyse hediye bir bayan arkadaşıma gidicek ( Bu sefer bastırıyorum arkadaşım
) .Bütçem ise 10 - 20 ytl falan.Böyle orjinal fikirlere açığım ama pahalıda olsa yazın lütfen.Bütçe çok önemli değil..Ama hediye ediceğim kişininde bu hediyeyi hatırlamasını isterim
Biraz zor oldu ama eminim birçok fikir üretebilirsiniz .. ( arkadaşım neşeli biridir.. )
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
- C_Deschain
- Kullanıcı

- Posts: 291
- Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
- Location: ankara
Ya parfüm, oyuncak, toka çok klişeleşmiş hediyelerdir. Gerçi hediye bu ama öyle.. Arkadaşının tarzını bilmediğimiz için biraz zor olacak bu ama mesela stres topu alabilirsin. Ã?anta alabilirsin ki bayanların vazgeçemediği aksesuarlardan bir tanesidir. Bedenini biliyorsan sezon sonu indirimlerinden yararlanıp body alabilirsin. Eğer dvd sini almak istediği bir film falan varsa onun dvd sini alabilirsin. Mum alabilirsin. Otantik hediyelik eşya dükkanlarına bir uğra bence orada oldukça fazla seçenek var ama dediğim gibi bu biraz da arkadaşının tarzı ile alakalı bir şey.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
kesinlikle katılıyorum hatta en sevdiği grubun konser dvd si falan.....çok hoş olabilir ya da sadece cd al o bile güzel olur,günümüz insanı müziksiz yapamıyoEğer dvd sini almak istediği bir film falan varsa onun dvd sini alabilirsin
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
bir mendil al.. işlemeli olsun güzel olsun üstünde adı yazsın.. senin olmayan bi parfüm koksun. yarın öbür gün yere düşürür biri de lokum koyar götürür... aaaah ah hangimiz oynamadık bu piyesi ana okulunda üsküdara gideriken aldı da bi yağmur diereketen 
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Çok iyi buulfgar wrote:bir mendil al.. işlemeli olsun güzel olsun üstünde adı yazsın.. senin olmayan bi parfüm koksun. yarın öbür gün yere düşürür biri de lokum koyar götürür... aaaah ah hangimiz oynamadık bu piyesi ana okulunda üsküdara gideriken aldı da bi yağmur diereketen
O bir yana herkese teşekkür ediyorum en azından kafamda birşeyler oluştu..Tam olarak çanta fikrinde karar kıldım diyemiyeceğim ama o biraz daha yatkın geldi dvd de hoş bir hediye olabilir..Herkese yardımları için teşekkür ediyorum tekrar tekrar..
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
önemli değil tabiki de fakat hediyeyi aldıktan sonra neyde karar kıldığından haberimiz olursa iyi olur zira ben baya merak ettimO bir yana herkese teşekkür ediyorum en azından kafamda birşeyler oluştu
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
abi hangi okuldasın sen ben burdan dolduriim bi çantaya toka satalımAredheliquas wrote:walla burdaki kızların sevkleri iiymiş ya bizimkiler tam tiqi valla (okuldakiler)
heç secmiom öle bi toka alıo 300küsür milyon para verio...
fifti fifti...
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Açıkçası ben sevgilime(ki olursa eğer
) hediye almam 2 güzel söz söylerim.Ama bayağı güzel söz.Ayrıca eğer ki sevgilin değilse alacaksan süslü püslü bir masa saati tercihimdir
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury