Hediye

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Hediye

Post by Darktimes »

Bazen oluyor ki hediye bulmaktan aramaktan düşünmekten deliyorum ..Bende dedim delirmiyeyim geleyim buraya yazayım :) .Ben genç bayan arkadaşıma hediye arıyorum.Sizce ne alabilirim ? Bütün fikirlere açığım şimdiden herkese teşekkür ediyorum.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

bütçenden bahsetmemişsin bak olmadı şimdi :D

bütçeni öğrenci olarak hesaplarsak.. sevgiliin olduğunu da kabul edersek..
parfüm öneririm.. hangi parmüm dersen şimdi onu da sen bulacan.. herkes aynı parfümü beğenmez..

aranızdaki ilişki sevgiye daynıorsa kocaman bir ayıcık al şirin bişiy mesela..
aranızdaki ilişkli başka şeylere dayanıyorsa 18+ türünde hediyeler alabilirsin
:D
emerus "druid of elderlights"
was here...
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Hemen ilişki diye değerlendirdin :) türk milletin özelliği bu sanırım :D Neyse hediye bir bayan arkadaşıma gidicek ( Bu sefer bastırıyorum arkadaşım :D ) .Bütçem ise 10 - 20 ytl falan.Böyle orjinal fikirlere açığım ama pahalıda olsa yazın lütfen.Bütçe çok önemli değil..Ama hediye ediceğim kişininde bu hediyeyi hatırlamasını isterim :) Biraz zor oldu ama eminim birçok fikir üretebilirsiniz .. ( arkadaşım neşeli biridir.. )
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

parfüm al yada toka al...
bizim kızların tokaları bi asgari ucret tutarında olduğu için paso toka istiolar :D :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

Post by emerus »

alla allaa sefgilin dilse al istediiğn şeyi kardeşim yaa :D
ne kasıon bukadar.. ben arkıma tişört vs türü şeyler alırdım..
bak mavi jeans te indirim var.. 20 ytl civarı hoş bayan tişörtleri bulablirsin..
kadınlar mavi denince biterler... :-P
emerus "druid of elderlights"
was here...
User avatar
C_Deschain
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 291
Joined: Thu Jun 01, 2006 10:00 am
Location: ankara

Post by C_Deschain »

valla hocam sevgilin deilse ne istiosan onu al.sevgiline hediye alcaksanda biraz düşün.ha hiç sallamam düşünmem umrumda bile deil diosan ver parayı gitsin o alsın:D
<div>Tári Nénharma....</div><br>
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Ya parfüm, oyuncak, toka çok klişeleşmiş hediyelerdir. Gerçi hediye bu ama öyle.. Arkadaşının tarzını bilmediğimiz için biraz zor olacak bu ama mesela stres topu alabilirsin. Ã?anta alabilirsin ki bayanların vazgeçemediği aksesuarlardan bir tanesidir. Bedenini biliyorsan sezon sonu indirimlerinden yararlanıp body alabilirsin. Eğer dvd sini almak istediği bir film falan varsa onun dvd sini alabilirsin. Mum alabilirsin. Otantik hediyelik eşya dükkanlarına bir uğra bence orada oldukça fazla seçenek var ama dediğim gibi bu biraz da arkadaşının tarzı ile alakalı bir şey.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

Eğer dvd sini almak istediği bir film falan varsa onun dvd sini alabilirsin
kesinlikle katılıyorum hatta en sevdiği grubun konser dvd si falan.....çok hoş olabilir ya da sadece cd al o bile güzel olur,günümüz insanı müziksiz yapamıyo :D
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

walla burdaki kızların sevkleri iiymiş ya bizimkiler tam tiqi valla (okuldakiler)
heç secmiom öle bi toka alıo 300küsür milyon para verio...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

bir mendil al.. işlemeli olsun güzel olsun üstünde adı yazsın.. senin olmayan bi parfüm koksun. yarın öbür gün yere düşürür biri de lokum koyar götürür... aaaah ah hangimiz oynamadık bu piyesi ana okulunda üsküdara gideriken aldı da bi yağmur diereketen :D
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

ulfgar wrote:bir mendil al.. işlemeli olsun güzel olsun üstünde adı yazsın.. senin olmayan bi parfüm koksun. yarın öbür gün yere düşürür biri de lokum koyar götürür... aaaah ah hangimiz oynamadık bu piyesi ana okulunda üsküdara gideriken aldı da bi yağmur diereketen :D
Çok iyi bu :D ...Cidden sağlammış.

O bir yana herkese teşekkür ediyorum en azından kafamda birşeyler oluştu..Tam olarak çanta fikrinde karar kıldım diyemiyeceğim ama o biraz daha yatkın geldi dvd de hoş bir hediye olabilir..Herkese yardımları için teşekkür ediyorum tekrar tekrar..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
celeraen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1215
Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by celeraen »

O bir yana herkese teşekkür ediyorum en azından kafamda birşeyler oluştu
önemli değil tabiki de fakat hediyeyi aldıktan sonra neyde karar kıldığından haberimiz olursa iyi olur zira ben baya merak ettim :)
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

Aredheliquas wrote:walla burdaki kızların sevkleri iiymiş ya bizimkiler tam tiqi valla (okuldakiler)
heç secmiom öle bi toka alıo 300küsür milyon para verio...
abi hangi okuldasın sen ben burdan dolduriim bi çantaya toka satalım :D

fifti fifti...
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Açıkçası ben sevgilime(ki olursa eğer :cry: ) hediye almam 2 güzel söz söylerim.Ama bayağı güzel söz.Ayrıca eğer ki sevgilin değilse alacaksan süslü püslü bir masa saati tercihimdir
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

sazla sözle olmaz abi güven bana :) .. ((mektup başka))

ama masa saati hakkaten güzele benziyo..
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Post Reply