Ebeth efenim bilioruz ki fantezi sadece edebiyatla sınırlı bi sanat deil bu başlıkta olayın daha resimsel boyutunu inceliyeceizdir. En sevdiğimiz saygı duyduğumuz gıpta ettiğimiz çizerler hakkında konuşacaızdır.
Biçok usta var şu an aklıma gelen gelmeyen ama maillerime cevap verdiği için Matt Stawicki'yi ilk sıraya koyuyorum. Boris Vallejo, Luis Royo, Larry Elmore, Tony DiTerlizzi, Todd Lockwood, Ted Naismith... Feng Zhu vardır bide çılgın bi heriftir yine, tapılır bu ellere
Fantasy Art
Bu konuda rastlayabileceğimiz en iyi kaynaklardan biri belki de sitnin galeri bölümüdür. Çok şahane resimler var gerçekten.
Benim favorim ise bundan önceki avatarlarımın yaratıcısı Jason Engledir.
Kerem Beyit de Türkiye'de b işte bir çığır açmıştır. Ve bana göre çizimleri dünya standartlarına çok rahat ulaşır.
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... upshot.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... stGods.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... heRoad.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... OfMist.jpg
Resimler galeriden: Jason Engle
Gezmeyenleri ayıplıyorum
Benim favorim ise bundan önceki avatarlarımın yaratıcısı Jason Engledir.
Kerem Beyit de Türkiye'de b işte bir çığır açmıştır. Ve bana göre çizimleri dünya standartlarına çok rahat ulaşır.
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... upshot.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... stGods.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... heRoad.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... OfMist.jpg
Resimler galeriden: Jason Engle
Gezmeyenleri ayıplıyorum
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Jason Engle'yi de severim. Hatta şu ikinci linkteki kılıç bilgisayarımın duvar kağıdıEfla wrote:Bu konuda rastlayabileceğimiz en iyi kaynaklardan biri belki de sitnin galeri bölümüdür. Çok şahane resimler var gerçekten.
Benim favorim ise bundan önceki avatarlarımın yaratıcısı Jason Engledir.
Kerem Beyit de Türkiye'de b işte bir çığır açmıştır. Ve bana göre çizimleri dünya standartlarına çok rahat ulaşır.
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... upshot.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... stGods.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... heRoad.jpg
http://www.frpworld.com/modules/copperm ... OfMist.jpg
Resimler galeriden: Jason Engle
Gezmeyenleri ayıplıyorum
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Ted Nasmith'in official sitesinden Tolkien kitaplarından esinlenerek yaptığı eserlerine bakabilirsiniz ki bu eserlerin bi kısmı ülkemizde basılan Tolkien kitaplarının kapak resimleri olarak kullanılmıştır;
http://www.tednasmith.com/tolkien.html
http://www.tednasmith.com/tolkien.html
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Kerem Beyit'i bende beğeniyle takip ederim, yaptıkları Türkiye'de çoğu kişiye ilham olacak derecede başarılı. Çalışmalarını şuradan takip edebilirsiniz;Efla wrote:Bu konuda rastlayabileceğimiz en iyi kaynaklardan biri belki de sitnin galeri bölümüdür. Çok şahane resimler var gerçekten.
Benim favorim ise bundan önceki avatarlarımın yaratıcısı Jason Engledir.
Kerem Beyit de Türkiye'de b işte bir çığır açmıştır. Ve bana göre çizimleri dünya standartlarına çok rahat ulaşır.
http://kerembeyit.deviantart.com
Kendisi şu ara askerdeymiş :/ Hayırlı teskereler diliyoruz fantezi camiası olarak :p
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Bir forumda ünlü çizerler hakkında kısa bir not ve 4 adet resmini gösteren bir başlık vardı. Forum kurallarına aykırı değilse buradan söyleyebilirim, aykırıysa özel mesajdan linkini verebilirim isteyenlere.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
Hmm forum kurallarına aykırı mıdır bilemem ama ben ilgilendim şahsen :p özel mesajla atarsan sevinirimFrontsideAir wrote:Bir forumda ünlü çizerler hakkında kısa bir not ve 4 adet resmini gösteren bir başlık vardı. Forum kurallarına aykırı değilse buradan söyleyebilirim, aykırıysa özel mesajdan linkini verebilirim isteyenlere.



