Hediye
Ben karar kılmıştım çanta konusunda.Fakat bulunduğum mekanda istediğim gibi bir kol çantası bulamadım.İstediğim çanta siyah,içine herşeyi alabilecek kadar bol torba gibi bir çantaydı.İstanbulda görmüş beğenmiştim.Burdada görünce evet iyi fikir çanta alayım dedim kendi kendime.Fakat bulunduğum yeri didik didik etmeme rağmen bulamadım ..O yüzden bende hem kendimden birşey olsun hemde sevdiği birşey almak istedim.3 tane deri aldım..(Bileklere sarılanlar war ya)Onları bir kız arkadaşım sayesinde örmeyi düşünüyorum.Tabi öğrendikten sonra..Bilemiyorum artık ne kadar orjinaldir ama her zaman el yapımı hediyeleri beğenmiş değerli bulmuşumdur.Açıklamam merak edenlere
.Herkese tekrar teşekkür ediyorum postlarıyla beni yanlız bırakmadıklar ve bana fikir verdikleri için.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
senin adına sewindik o zamanDerileri bir güzel ördüm arkadaşıma verdim gayette güzel oldu düşüncesindeyim Herkese tekrar teşekkürler..
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
