arkadaşlar çok ilginç bişi....önce aklınızdan bir sayı tutuyosunuz daha sonra bu sayının rakamlarını toplayıp tuttuğunuz sayıdan çıkartıyosunuz,bulduğunuz yeni sayının işaretine bakıyorsunuz ve küreye tıkladığınızda o sembol çıkıveriyor,örneğin
aklımdan tuttuğum sayı 53...önce 5+3=8 53-8=45 gibi
ben çok denedim gerçekten de doğru!!!nasıl oluyo acep?
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Bu işlemi her yaptığımızda sonuç 0, 9 veya 9'un katları çıkıyor. Dikkat ettiyseniz 9 ve 9'un katları olan bütün sayıların yanındaki işaretler birbirinin aynı. Programın tek yaptığı 9 ve katlarına verdiği işareti ekranda çıkarmak
Setsuna wrote:Bu işlemi her yaptığımızda sonuç 0, 9 veya 9'un katları çıkıyor. Dikkat ettiyseniz 9 ve 9'un katları olan bütün sayıların yanındaki işaretler birbirinin aynı. Programın tek yaptığı 9 ve katlarına verdiği işareti ekranda çıkarmak
sende var bişiyler ama hade bkalım
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Aredheliquas wrote:işte işi gücü omayan adamlar oturup bunnarla urasıolar sayıları topluolar cıkarıolar böle seyler buluolar heralde
ama güzel bişiymiş hoşuma gitti...
ya bu tür bir işle uğraşan zaten kafayo yemiştir yani delimidirler nedirler kim uğraşır ya basit bi denklemin içine girip çıkmışlar acayip birşey olmuş.