Dikmende oturuyorum yakın bi yerlerde varsa daha memnun olurum belki bundan sonraki buluşmalarınızada gelebilirim ama emin değilim babam evde ihtilal başlattı(ilgilendirmez ama ben yazıyım
Ankara Frp Severler Klübü
- Blackthorn
- Kullanıcı

- Posts: 79
- Joined: Sun Sep 10, 2006 10:00 am
- Location: Outlands(arada birde Ankara'da görüldüğüm olur )
- Contact:
Ankara Frp Severler Klübü
Ben Ankarada pek eski sayılmam bu yüzden çoğu yeri bilmiyorum acaba istesem Ankara'lı arkadaşlar bana Frp klüplerinin yerlerini söyleyebilir mi???(Liseli bir genç delikanlıyımdır kızlara duyurulur
şaka şaka liseliyim ortam benim girebiliceğim bi yer olursa sevinirim)
Dikmende oturuyorum yakın bi yerlerde varsa daha memnun olurum belki bundan sonraki buluşmalarınızada gelebilirim ama emin değilim babam evde ihtilal başlattı(ilgilendirmez ama ben yazıyım
Üçgenim; Okul, mutfak ve yatak odam arasında uzun zamanlar geçiriyorum geçiyor.En son yaptığım faaliyet 2 ay önce arkadaşlarla dandik bi sinema partisi(anca 3 filme girebilmiştik
))
Dikmende oturuyorum yakın bi yerlerde varsa daha memnun olurum belki bundan sonraki buluşmalarınızada gelebilirim ama emin değilim babam evde ihtilal başlattı(ilgilendirmez ama ben yazıyım
Est Sularas Oth Mithas...
şerefim Hayatımdır...
(Bir Teknokratın ağzından bunu duymak ironik diy mi?!?!?)

şerefim Hayatımdır...
(Bir Teknokratın ağzından bunu duymak ironik diy mi?!?!?)
- Blackthorn
- Kullanıcı

- Posts: 79
- Joined: Sun Sep 10, 2006 10:00 am
- Location: Outlands(arada birde Ankara'da görüldüğüm olur )
- Contact:
cevap cavap cevap...
Valla benim bildiğim ODTÃ? bkft (Bilim Kurgu Fantazi Topluluğu) var. METUCon'u düzenleyen topluluk kendileri. Başka, sanırım başkentin bir tane vardı ve onlarda BaşkentCon'u düzenliyorlardı.
Ankarada FRPcilerin bir arada bulunduğu topluluk başka bilemeyeceğim. Ancak siteye üye olan kullanıcıların bazıları, bazıları ile grup halinde ve bazı diğerleri bazılarını tanıyor felan. Benim siteden haberdar olduğum, Ankara buluşmalarının hepsi fiyasko ile sonuçlandığından site kullnıcılarının bir grubu olduğunu söyleyemeyeceğim ama tk tek Ankaralılar ile tanışırsan onlarda seni diğer tanıdıkalrı ile tanıştracaktır ve kaydan değer bir FRP çevren olacaktır kanımca.
Bak mesela Efla Ankara'dan. Seni ona havale ediyorum.
Valla benim bildiğim ODTÃ? bkft (Bilim Kurgu Fantazi Topluluğu) var. METUCon'u düzenleyen topluluk kendileri. Başka, sanırım başkentin bir tane vardı ve onlarda BaşkentCon'u düzenliyorlardı.
Ankarada FRPcilerin bir arada bulunduğu topluluk başka bilemeyeceğim. Ancak siteye üye olan kullanıcıların bazıları, bazıları ile grup halinde ve bazı diğerleri bazılarını tanıyor felan. Benim siteden haberdar olduğum, Ankara buluşmalarının hepsi fiyasko ile sonuçlandığından site kullnıcılarının bir grubu olduğunu söyleyemeyeceğim ama tk tek Ankaralılar ile tanışırsan onlarda seni diğer tanıdıkalrı ile tanıştracaktır ve kaydan değer bir FRP çevren olacaktır kanımca.
Bak mesela Efla Ankara'dan. Seni ona havale ediyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Darkgnome böyle kurtulamazsın 
Benim de deneyimlerim çok farklı sayılmaz. Frp etkinlikleri genelde arkadaş çevresinde ve üniversitelerin toplulukları bünyesinde yaılır. Bazı üniversiteler kendi CONlarını düzenler ki bunlar genelde siteden duyurulur. Ankara tayfasını toparlamak için girişimlerim var ama biraz havada kaldılar. Etkinlikler başlığında sağolsunlar Ankaralı arkadaşlar buluşmaya pek ilgi göstermediler. Ben de genelde teker teker buluşarak tanıdım. Havale edilecek bir tarafım yok ama buluşma ayarlamaya hala uğraşacağım.
Umutsuz görünse de umudu kesmedim
Benim de deneyimlerim çok farklı sayılmaz. Frp etkinlikleri genelde arkadaş çevresinde ve üniversitelerin toplulukları bünyesinde yaılır. Bazı üniversiteler kendi CONlarını düzenler ki bunlar genelde siteden duyurulur. Ankara tayfasını toparlamak için girişimlerim var ama biraz havada kaldılar. Etkinlikler başlığında sağolsunlar Ankaralı arkadaşlar buluşmaya pek ilgi göstermediler. Ben de genelde teker teker buluşarak tanıdım. Havale edilecek bir tarafım yok ama buluşma ayarlamaya hala uğraşacağım.
Umutsuz görünse de umudu kesmedim
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
- Blackthorn
- Kullanıcı

- Posts: 79
- Joined: Sun Sep 10, 2006 10:00 am
- Location: Outlands(arada birde Ankara'da görüldüğüm olur )
- Contact:
