Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
mikael
Kullanıcı
Posts: 692 Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am
Post
by mikael » Thu Oct 05, 2006 2:50 am
ErmaC wrote: bu arada yasin belki bazı arkadaşlar bizimle oynamak ister ne dersin?? :plotting:
Vampir+Paladin+Thief, Dark mage+ Monk+Thief, Asasian+Paladin+Knight gibi gruplarlarla oynamayı kabul edecek biri çıkarsa tabii ki oynayabilir
Blackthorn
Kullanıcı
Posts: 79 Joined: Sun Sep 10, 2006 10:00 am
Location: Outlands(arada birde Ankara'da görüldüğüm olur )
Contact:
Post
by Blackthorn » Thu Oct 05, 2006 3:10 am
Bu "ağlama ulan AğLAMA" bölümü harbi iimiş
Puahahaha
Est Sularas Oth Mithas...
şerefim Hayatımdır...
(Bir Teknokratın ağzından bunu duymak ironik diy mi?!?!?)
celeraen
Kullanıcı
Posts: 1215 Joined: Tue Jul 18, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by celeraen » Thu Oct 05, 2006 4:22 am
valla şahsen ben sizin bulunduğunuz bi oyuna katılmak isterdim...neşemi bulurdum ya
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
mikael
Kullanıcı
Posts: 692 Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am
Post
by mikael » Thu Oct 05, 2006 4:40 am
celeraen wrote: valla şahsen ben sizin bulunduğunuz bi oyuna katılmak isterdim...neşemi bulurdum ya
Katıl katıl, belki bayan var diye efendi efendi oynarlar biraz. Ben bunları adam edemedim sen edersin artık
ErmaC
Kullanıcı
Posts: 33 Joined: Fri Aug 25, 2006 10:00 am
Post
by ErmaC » Thu Oct 05, 2006 5:46 am
Beni toparlamak biraz zordur gerçi... Aslında çok uysal bir çocuğum falan :schemes: :ayyyy!: