Ege Öniversitesi
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Ege Öniversitesi
Ege Ã?niversitesinde bay bayan yaş farketmez frp oyuncusu aranıyor!Ve artı dmler elbette.Yeni başlamış dahi olsa az çok bilen yılardır oynayan her kimseniz çıkın gelin oyun oynayalım.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Ben Ege üni. okuyorum ama masaüstü oyunları ne yazıkki fazla sevmiyorum bir süre sonra sıkılmaya başlıyorum. Fakat belkide bu iyi bir Dm ile oynamadığım içindir ki benim Dm hep kuzendi ve çok abartıyordu oyunu
Oynayabiliriz neden olmasın. tarih yer zaman uyarsa
Oynayabiliriz neden olmasın. tarih yer zaman uyarsa
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
masaüstü oynamak istiyorum en son 4-5 ay önce İstanbulda oyayabilmiştim de.Ne yazıkki ben de pek iyi bir dm sayılmam dm saymam kendimi ama iyi bir dm ve oyuncular üstüne de iyi bir hikayeyle çok şey başarılabilir değil mi?
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
egede okumuyorum ama..
dokuz eylüldenim ama egeye cok yakın oturuyorum.kendi grubum baya bi dağıldı.eğer bu mesajları çok geç görmediysem ve henüz bir etkinlik için geç değilse en azındanbir burnumu sokayım dedim.tabi benden başka meraklı çevremde var.tek değilim.şu ara dağınığız belki bişiy bizi toparlar....ne düşündüğünüz yada geç kalıp kalmadığım hakkında bişiy söylenebilirse sevinirim...
TOMB
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Ortada bir etkinlik ve tanışma olmadığı için hiçbir şey için geç değil.
Tanışma buluşma ayarlanabilirse çok iyi olur ama Aransayes ben,erkek arkadaşım Ã?ağlar,Tomb ve tanıdıkları diye sıralarsak bir oyun oynamaya yetecek kişiye ulaşıyoruz.Okuldan frpcilerle yakında tanışıcam umarım Sinema Kulubünün başkanı kız okulda çok severek oynayan arkadaşlarım var diyor bakalım.
Tanışma buluşma ayarlanabilirse çok iyi olur ama Aransayes ben,erkek arkadaşım Ã?ağlar,Tomb ve tanıdıkları diye sıralarsak bir oyun oynamaya yetecek kişiye ulaşıyoruz.Okuldan frpcilerle yakında tanışıcam umarım Sinema Kulubünün başkanı kız okulda çok severek oynayan arkadaşlarım var diyor bakalım.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
erken gormen iyi oldu galadlirim....
dediğim gibi umduğumdan çabuk gerçekçi ve sonuç çıkabilecek bir cvp aldım.sevinmem için erken .daha kimler var kaç kişi yada saatler günler uyacakmı,hiçbişey net değil ama buda bir adımdır.gerekirse msn'de yada mail yoluyla bir toplanıp yada 1'er 2'şer bir araya gelip nasıl bir oyun partysiyle yola çıkabiliriz bir bakalım.bu son yazışmalar artık somut bir hamleyle devam etmeli bence.bahsettiğin grup yakınmı uzakmı bilemiyorum.şuan benim kendi tarafımla görüşmem içinde erken zira kopuğuz zamansızlıktan.ama iyi bir his var.son mesajı atan arkadaş için söylüyorum yani galadlirim.sence şu yakınlarda bu saydıklarınla ve bizle yani kim gelecek bilemiyorum tabi de biraraya gelme durumu yaratılabilirmi?somut kişiler yada yer hatta tarih amaçlı buraya düşüncelerini bekliyorum.gün içinde devamlı kontrol ediyorum bu mail adresini.gece bile!bekliycem...
TOMB
Daha önce çok az masaüstü oynadım bunlarda çok acemice şeylerdi. Benim için zaman pek sorun olmaz. Sizler zamanı ve mekanı belirtin bende kendimi ayarlamaya çalışırım. En sonunda ege den frp ile ilgilenen birkaç kişiyle tanışmak güzel olacak.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
kim toplayacak...
e güzel görünüşe göre ordu var.
eee komutan yok!o kim olacak derseniz bize bu oyunu oynatacak dm'dir.
egeden yada işte bu forumu ilgilendiren herhangibiri herkim oynatacaksa bize bu oyunu kimse dm olmak isteyen ve egede toplanmak isteyen ,ben anlarım bu işten diyen o toplayacak bizi.şimdi şu deyip isim göstermek saçma.forumu açmanın sebebi bu sanırım biri bu toplanmayı organize edecektir.gerekirse günlerce burdan duyururuz ve belirleyeceğimiz tarihe görede gelen gelir yada çoğunluk belki daha iyi bir tarih önerir.
......şimdi....dm bekleniyor...topla milletide güzel bir olay başlasın!
eee komutan yok!o kim olacak derseniz bize bu oyunu oynatacak dm'dir.
egeden yada işte bu forumu ilgilendiren herhangibiri herkim oynatacaksa bize bu oyunu kimse dm olmak isteyen ve egede toplanmak isteyen ,ben anlarım bu işten diyen o toplayacak bizi.şimdi şu deyip isim göstermek saçma.forumu açmanın sebebi bu sanırım biri bu toplanmayı organize edecektir.gerekirse günlerce burdan duyururuz ve belirleyeceğimiz tarihe görede gelen gelir yada çoğunluk belki daha iyi bir tarih önerir.
......şimdi....dm bekleniyor...topla milletide güzel bir olay başlasın!
TOMB
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
doğru demişsin dm olmadan oyun olmaz elbette.her türlü settinge açığım(açığız dieğil mi)
zaman konusunda şunu söyleyebilirim haftasonu toplanılırsa iyi olur.yada illa haftaiçi olacaksa akşam olsun derslerim 5,buçuğa kadar çünkü.
zaman konusunda şunu söyleyebilirim haftasonu toplanılırsa iyi olur.yada illa haftaiçi olacaksa akşam olsun derslerim 5,buçuğa kadar çünkü.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
