Birde oyunu oynayanlar varsa multiplayer yapmak hoş olabilrdi diye düşündüm, birbirimizi yeriz, anlaşma yaparız ( sonra ben ihanet ederim
Level atlamk deöişken level sistemini çok begeniyorum açıkçası. Ã?rnegin Heroesteki gibi şehrnden binasını yapıp, daha sonra adamı upgrade etemk için para varmek yerine birazcık daha farklı bi metod kullanmışlar. Binasını yaptıgın adam direk, yeni üniteye dönüşmüyor.Onun yerine bi dahaki seviyeye atlamak için yeterli paun aldıgında, yeni haline dönüşüyor. Bence mantıklı bir sistem.
Neyse multiplayer yapmak hoş olur dioyrum, ilgilenen vardır umarım (vardır kesin )..
